Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eilean Donan Castle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Eilean Donan Castle


    Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
    Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

  • #2
    Re: Eilean Donan Castle

    Mooie en bekende locatie ook weer maar je kleuren zijn, net zoals bij je vorige, heel apart te noemen
    Je compositie vind ik wel mooi
    Een vraagje, is je monitor eigenlijk gecalibreerd ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Eilean Donan Castle

      Ik volg Sieg wel in zijn commentaar. Het mos op de foto vooraan lijkt fluo groen. Ik was er natuurlijk niet en dan is het moeilijk daarover een oordeel te vormen.
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Eilean Donan Castle

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooie en bekende locatie ook weer maar je kleuren zijn, net zoals bij je vorige, heel apart te noemen
        Je compositie vind ik wel mooi
        Een vraagje, is je monitor eigenlijk gecalibreerd ?

        grts
        Sieg
        Ik kan hier alleen Sieg maar volgen. Misschien overnieuw beginnen en de wolken wat neutraler maken ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Eilean Donan Castle

          Vind dit mooi - knappe compo met de rivier die doorheen het beeld slingert
          Alles zit op de juiste plaats
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Eilean Donan Castle

            Ik begrijp de commentaren wel wat betreft de kleuren. Ik ben voor deze bewerking van de RAW versie vertrokken en heb nu deze versie nog eens naast de jpeg versie gelegd die recht uit de camera kwam en die ik ook nog bewaard had. En eigenlijk zitten die kleuren heel erg dicht bij elkaar. Ja, het mos lijkt bijna fluogroen, maar dat was het eigenlijk ook echt. Het grootste verschil in mijn bewerking vs de jpeg zit hem in de wolken, daar kan ik wel in volgen. Ik ga het nog even laten rusten en er binnenkort eens met een frisse blik opnieuw naar kijken!

            Maar absoluut heel erg bedankt voor de constructieve feedback. Daar heb ik veel aan. Ik ben ook blij dat de compositie jullie bevalt. De bewerking kan ik opnieuw beginnen, de compositie kan ik niet meer veranderen

            Fuji X-T20, Fuji X-T1, Fuji X100, Sony RX100
            Fuji 56mm f1.2, Fuji 16mm f1.4, Fuji 35mm f1.4, Fuji 18-55mm f2.8-4.0, Fuji 55-200mm f3.5-4.8, Samyang 12mm f2

            Comment


            • #7
              Re: Eilean Donan Castle

              Dreigende afwerking waardoorheen het zonlicht zijn invloed op de kleuren laat gelden. De maker kan uiteraard manipuleren. Goede compo en goede foto.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Eilean Donan Castle

                Ik kan de kleuren hier ook wel smaken. Compo heb je over nagedacht en dat zie je

                Comment

                Working...
                X