Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een mooie ochtend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een mooie ochtend

    In mijn achtertuin ook wat boompjes gaan spotten.

    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

  • #2
    Re: Een mooie ochtend

    dat ziet er vroeg uit. ferme bomen, ook die drie op de achtergrond !
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Een mooie ochtend

      De vroegte goed vastgelegd. Die linkerboom spreekt me wel aan, misschien eens een 'portretje' van maken.
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Een mooie ochtend

        heel mooi warm beeld
        ik zou wel wat het groene van het gras terug brengen in de foto, je hebt waarschijnlijk een fotofilter gebruikt over de gehele foto nu?
        komt minder geloofwaardig over op deze manier.
        deze kan nog mooier
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Een mooie ochtend

          Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
          heel mooi warm beeld
          ik zou wel wat het groene van het gras terug brengen in de foto, je hebt waarschijnlijk een fotofilter gebruikt over de gehele foto nu?
          komt minder geloofwaardig over op deze manier.
          deze kan nog mooier
          Bedankt Kristof
          Nee geen fotofilter gebruikt en weinig bewerkt. Het heeft hier deze ochtend gevroren. Dus je verwacht blauw, maar door de kleuren in de lucht en het schuin invallend zonlicht kreeg je deze pastelkleurtjes. Ik bekijk het nog eens maar betwijfel of groen terugbrengen de geloofwaardigheid gaat verhogen zeker met de rijp die er was.
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Een mooie ochtend

            heb het zelf even gedaan en je verliest niks van de sfeer in de foto hoor.
            het is natuurlijk een kwestie van smaak
            in elk geval is ie zoal mooi.
            bewerkte versie
            groeten, Kristof
            Canon EOS 5D mkII

            Comment


            • #7
              Re: Een mooie ochtend

              Idd.kwestie van smaak maar vind de originele foto het natuurlijkst overkomen.
              Wat een mooie kleuren
              Sony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen

              Comment


              • #8
                Re: Een mooie ochtend

                Knappe opname Kurt, het vroeg op stap zijn was de moeite

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Een mooie ochtend

                  Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                  heb het zelf even gedaan en je verliest niks van de sfeer in de foto hoor.
                  het is natuurlijk een kwestie van smaak
                  in elk geval is ie zoal mooi.
                  bewerkte versie
                  Klopt de sfeer blijft en even later op de ochtend zag het gras er inderdaad meer uit zoals op jou versie, groener. Zelf voel ik de ochtend en koude meer in de mijn versie en dat is natuurlijk een kwestie van smaak en er zelf bij zijn. bedankt voor jou versie, hoef ik geen upje te plaatsen voor liefhebbers van wat meer groen
                  Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                  Groeten
                  Kurt

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een mooie ochtend

                    mooie sfeerplaat
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een mooie ochtend

                      De nevel geef er een prachtige diepte aan. En een fraaie sfeer !
                      Gevoelsmatig zou ik voor de versie van Kristof kiezen. Maar ik stond niet naast de fotograaf.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een mooie ochtend

                        Zo laten, is voor mij heel mooi en met veel sfeer. waar staan deze bomen ergens?
                        Groetjes, Herman.
                        Ik zal nooit te oud zijn om bij te leren.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een mooie ochtend

                          Bedankt voor de fijne reacties.
                          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                          Groeten
                          Kurt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een mooie ochtend

                            Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                            Klopt de sfeer blijft en even later op de ochtend zag het gras er inderdaad meer uit zoals op jou versie, groener. Zelf voel ik de ochtend en koude meer in de mijn versie en dat is natuurlijk een kwestie van smaak en er zelf bij zijn. bedankt voor jou versie, hoef ik geen upje te plaatsen voor liefhebbers van wat meer groen
                            Graag gedaan, is lekker makkelijk voor jou
                            Je foto heeft wel nog prophoto als kleurprofiel wat een enorm kleurverschil geeft op verschillende apparaten. Best ff omzetten naar srgb.
                            groeten, Kristof
                            Canon EOS 5D mkII

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een mooie ochtend

                              Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
                              Graag gedaan, is lekker makkelijk voor jou
                              Je foto heeft wel nog prophoto als kleurprofiel wat een enorm kleurverschil geeft op verschillende apparaten. Best ff omzetten naar srgb.
                              Bedankt Kristof, andere pc gebruikt voor deze bewerking, vandaar dat deze nog op prophoto stond. Is aanpassen.
                              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                              Groeten
                              Kurt

                              Comment

                              Working...
                              X