Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een laatste van deze bunker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] een laatste van deze bunker

    dank voor het kijken

  • #2
    Re: een laatste van deze bunker

    Ook mooi Patrick maar eigenlijk zie ik bij dit soort opnames veel liever de rust van een hele lange sluitertijd
    Dat geeft ook meteen dan een extra "iets" aan de foto, een eigen toets zeg maar

    Niettegenstaande dit uiteraard weer heel goed is uitgevoerd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: een laatste van deze bunker

      Ik ben nog eens gaan terugkijken naar de eerste. Die straalt wat meer rust uit en deze is wat dynamischer. Ik weet niet welke ik de mooiste vind.
      Mvg Philip

      Comment


      • #4
        Re: een laatste van deze bunker

        Ik vind hier de omvallende golf wel een heel sterk element. Erg mooi
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: een laatste van deze bunker

          Knap en op her juiste moment geklikt voor de golf !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: een laatste van deze bunker

            Ik vind de sluitertijd en timing net goed hier! Mooi beeld! Ik zou wel het effect op de randen van de bunker verwijderen. Nu komen ze soft uit door de dromerige bewerking, maar ik zou liever het contrast zien van harde lijnen van de bunker tegen de 'zachte' zee.
            www.erikthomas.be

            Comment


            • #7
              Re: een laatste van deze bunker

              knap en vooral de steen aan de voorzijde geeft voor mij een meerwaarde door het creëren van diepte...
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: een laatste van deze bunker

                De golf maakt voor mij de foto.

                Comment


                • #9
                  Re: een laatste van deze bunker

                  Geen voorstander van dergelijke golfslag, bedoel de beweging. Zoals Sieg suggereert ; iets rustiger of iets ruwer.
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: een laatste van deze bunker

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Geen voorstander van dergelijke golfslag, bedoel de beweging. Zoals Sieg suggereert ; iets rustiger of iets ruwer.
                    Dank voor je eerlijke mening Raymond [emoji4], zelf vond ik deze de beste, maar gelukkig dat smaken verschillen, als ik tegenwoordig fotos neem van de zee ben ik veel minder geneigd extreme lange sluitertijden te gebruiken, of het is als het abstract bedoeld is, ik zie liever de beweging van het water door de sluiter zo af te stellen dat aaneengesloten lijn effect krijgt, een beetje schilderij achtig, bevriezen vindt ik dan te druk bij een dergelijke wilde zee. Dank voor jullie reacties [emoji4]

                    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Re: een laatste van deze bunker

                      Ik vind dit een schitterend beeld.
                      Het architecturale statische element opgeslorpt door de zee met bijhorende golfslag. (de kracht van de natuur)
                      Dat stukje achtergebleven beton is een grote meerwaarde in dit beeld en zuigt je mee in de gehele opname.
                      Mijn allereerste blik in dit beeld ging naar rechtsboven waar ik dacht aan een grote vlek, maar in
                      werkelijkheid is het een stukje wolk. Persoonlijk zou ik dit weghalen.

                      Groetjes,
                      Dirk

                      Comment


                      • #12
                        Re: een laatste van deze bunker

                        Smaken verschillen inderdaad. Ik vind de sluitertijd hier net gepast. Sterke compositie, al zegt mijn buikgevoel me dat een tikkeltje meer ruimte aan de bovenkant het nog beter had gemaakt. Maar ach, dit is "gewoon" een hele mooie
                        https://www.behance.net/Lynx1966

                        Comment


                        • #13
                          Re: een laatste van deze bunker

                          prachtige sluitertijd, inderdaad eens wat anders dan de lange sluitertijd met zijde effect, deze brengt geweldig veel dynamiek mee!!
                          heel mooie compo ook met rotjse rechtsonder en bunker rechtsboven
                          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                          Comment


                          • #14
                            Re: een laatste van deze bunker

                            prachtige sluitertijd, inderdaad eens wat anders dan de lange sluitertijd met zijde effect, deze brengt geweldig veel dynamiek mee!!
                            heel mooie compo ook met rotjse rechtsonder en bunker rechtsboven
                            de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                            Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                            Comment


                            • #15
                              Re: een laatste van deze bunker

                              Niks aan wijzigen voor mij... TOP !!!

                              Comment

                              Working...
                              X