Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dreigende wolken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Dreigende wolken

    Afgelopen zaterdag een bezoekje gebracht aan Het Vinne. Niet om 05u30 's morgens maar in de voormiddag. Geen mooie zonnige dag maar eentje met dreigende wolken.





    Hierbij een update en rekening gehouden met de suggesties van Duvel_lover

    Commentaar mag gerust en graag zelfs als ik het er de volgende keer beter kan mee doen.

    Alle andere achter deze URL.
    Last edited by Patricske; 4 juni 2018, 16:21.
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

  • #2
    Re: Dreigende wolken

    ge moet eens proberen in PS:
    Temperatuur opwarmen, hooglichten flink naar beneden, schaduwen een stuk naar boven, de helft minder contrast en een flinke levendigheid.
    In raw formaat heb je dan zeker een gigantisch verschil.
    Knappe compo
    Een kers op de taart zou zijn een klein diafragma met lange sluitertijd al dan niet met nd filter zodat de rimpels uit het water verdwijnen. Aldus mijn mening, maar smaken kunnen sterk verschillen.
    " Make RAW Not WAR"
    Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

    Comment


    • #3
      Re: Dreigende wolken

      Een beetje een koele afwerking naar mijn gevoel
      Mooi stukje natuur hoor

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Dreigende wolken

        Aangename compositie maar het gebrek aan direct zonlicht over het landschap toont het ietwat mistroostig.

        Comment


        • #5
          Re: Dreigende wolken

          Oorspronkelijk geplaatst door Duvel_lover Bekijk bericht
          ge moet eens proberen in PS:
          Temperatuur opwarmen, hooglichten flink naar beneden, schaduwen een stuk naar boven, de helft minder contrast en een flinke levendigheid.
          In raw formaat heb je dan zeker een gigantisch verschil.
          Knappe compo
          Een kers op de taart zou zijn een klein diafragma met lange sluitertijd al dan niet met nd filter zodat de rimpels uit het water verdwijnen. Aldus mijn mening, maar smaken kunnen sterk verschillen.
          Update geplaatst
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: Dreigende wolken

            De up geeft een heel andere voorstelling van het onderwerp, veel beter betreffende kleur en sfeer.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Dreigende wolken

              Dat is wat ik bedoel sé
              " Make RAW Not WAR"
              Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

              Comment

              Working...
              X