Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21

Discussie: Decay

Standaard Decay

een tropische dag afgesloten door wat geknetter boven de heide.

1700P: https://live.staticflickr.com/65535/...682e97ac_o.png
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Standaard Re: Decay

Mooi moment en een knappe setting gevonden
    De bewerking (afwerking) is weer heel knap uitgevoerd Rick

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Ferme plaat hoor. Kan het zijn dat ik hem reeds elders ben tegengekomen, of vergis ik mij?

Weer eens een kunstig werkje Technisch helemaal af

Heel mooi.

mooi

Fantastische compo. De bliksem wist precies waar hij moest inslaan. Topper.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    500px - Instagram

Prachtig beeld, dat boompje draagt het ganse beeld !
    groeten, frans

Wat een daverende compo, Rick !
    Mooi als zoiets precies "past" !
    Nikon D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
    Vriendelijke groeten, Johan
    Mijn flickr albums

Waarvoor weer hartelijk bedankt! Een tweede variant, (zelfde boompje, zelfde onweersbui) volgt nog op het forum!
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

Van harte gefeliciteerd, Rick. Welverdiend.
    Nikon D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
    Vriendelijke groeten, Johan
    Mijn flickr albums

Proficiat wederom Rick met je HOF
    Vind het persoonlijk wel erg spijtig dat je zelf geen moeite doet om commentaar bij anderen te geven

grts
    Sieg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
    Proficiat wederom Rick met je HOF
    Waarvoor dank!

Vind het persoonlijk wel erg spijtig dat je zelf geen moeite doet om commentaar bij anderen te geven

grts
    Sieg
    Wederom zal ik vertellen dat ik ook nog een leven en huis te onderhouden heb naast dit forum. Het kleine beetje tijd dat ik heb om mijn materiaal hier te delen spendeer ik dan ook om... jawel, het hier te delen. Daarbij is het je misschien niet opgevallen maar reageer ik ook wel eens op de content van anderen. Ik snap dan ook niet waarom je hier telkens op terug moet komen terwijl ik dit nu voor de derde(?) Keer uitleg. Ik heb nou eenmaal een druk leven en dit forum maakt daar maar een klein deel van uit. Dit soort fratsen motiveren mij ook niet bepaald om mijn werk hier verder te blijven delen.

Heel knap beeld

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht
    Wederom zal ik vertellen dat ik ook nog een leven en huis te onderhouden heb naast dit forum. Het kleine beetje tijd dat ik heb om mijn materiaal hier te delen spendeer ik dan ook om... jawel, het hier te delen. Daarbij is het je misschien niet opgevallen maar reageer ik ook wel eens op de content van anderen. Ik snap dan ook niet waarom je hier telkens op terug moet komen terwijl ik dit nu voor de derde(?) Keer uitleg. Ik heb nou eenmaal een druk leven en dit forum maakt daar maar een klein deel van uit. Dit soort fratsen motiveren mij ook niet bepaald om mijn werk hier verder te blijven delen.
    Heb net even de moeite gedaan om te zoeken tussen al jouw geplaatste opnames hier op BD waar ik dit (die fratsen) al eerder vermeld heb
    Is geleden van oktober 2017 dat ik je dat eens gevraagd heb (KLIK) en voor de rest heb ik je dat nooit gevraagd.
    Iedereen heeft weinig tijd tegenwoordig, is voor iedereen net hetzelfde. En zo heeft de ene al meer tijd dan de andere om foto's te gaan maken en ze te laten zien op fora.
    Als er iemand een vraag stelt of een opmerking heeft en de moeite doet om dit neer te schrijven, vind ik het eigenaardig dat je daardoor je motivatie verliest om hier opnames te delen.

grts
    Sieg

Heb net even de moeite gedaan om te zoeken tussen al jouw geplaatste opnames hier op BD waar ik dit (die fratsen) al eerder vermeld heb
    Is geleden van oktober 2017 dat ik je dat eens gevraagd heb (KLIK) en voor de rest heb ik je dat nooit gevraagd.
    Iedereen heeft weinig tijd tegenwoordig, is voor iedereen net hetzelfde. En zo heeft de ene al meer tijd dan de andere om foto's te gaan maken en ze te laten zien op fora.
    Als er iemand een vraag stelt of een opmerking heeft en de moeite doet om dit neer te schrijven, vind ik het eigenaardig dat je daardoor je motivatie verliest om hier opnames te delen.

grts
    Sieg
    Ik begrijp je opmerking Sieg, heb mezelf voorgenomen om dit ook eens meer te doen, wel enkel op foto's die me aanspreken.
    Anderzijds begrijp ik Rick ook, zelf ben ik heel actief op instagram, en schiet er weinig tijd over om op andere platformen ook nog actief te zijn; een foto delen is rap gebeurd, maar actief op zoek gaan naar foto's die je aanspreken duurt al
    gauw wat langer. Door instagram krijg ik dagelijks ook zoveel materiaal te zien in 1 oogopslag, waardoor ik nog weinig naar andere sites kijk. Toch is het leuk om een foto in origineel formaat en resolutie te zien zoals hier.

Verder alle lof naar deze schitterende plaat,
    proficiat met de Hof!
    mvg Christophe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
    Ik begrijp je opmerking Sieg, heb mezelf voorgenomen om dit ook eens meer te doen, wel enkel op foto's die me aanspreken.
    Anderzijds begrijp ik Rick ook, zelf ben ik heel actief op instagram, en schiet er weinig tijd over om op andere platformen ook nog actief te zijn; een foto delen is rap gebeurd, maar actief op zoek gaan naar foto's die je aanspreken duurt al
    gauw wat langer. Door instagram krijg ik dagelijks ook zoveel materiaal te zien in 1 oogopslag, waardoor ik nog weinig naar andere sites kijk. Toch is het leuk om een foto in origineel formaat en resolutie te zien zoals hier.
    Snap ik volledig Christophe en ik snap ook Rick
    Maar dat is nu net eigenlijk (of zou toch moeten zijn) het verschil tussen een forum en sociale media.
    Bij dat laatste post je enkel foto's en wordt er eigenlijk geen commentaar verwacht, enkel een duimpje of een hartje.
    Om daarentegen een forum draaiende te houden is er interactie nodig, zonder dat is het geen forum meer naar mijn gevoel

grts
    Sieg

Bijzonder mooi ... proficiat :-)
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

grts
    Sieg

Bij de 3 stond niet zonder reden met een vraagteken tussen haakjes vermeld. Opbouwende kritiek is altijd prima. Maar wel gericht op de fotografie of iig de inhoud van het bericht waar het om gaat. Het feit dat ik hier soms dagen niet reageer geeft al genoeg aan, ik ben nou eenmaal geen huismus en dus altijd in de weer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht

Verder alle lof naar deze schitterende plaat,
    proficiat met de Hof!
    mvg Christophe
    Als eerste bedankt voor je fijne feedback op mijn plaat, dat waardeer ik. Instagram is ook een van de socials waar ik actief op ben. Ook hier moet ik meer mee aan de slag maar ook hierbij zit ik met het simpele gebrek aan tijd om dag in dag uit mijn feed te onderhouden. Herkenbare zaak dus.

Snap ik volledig Christophe en ik snap ook Rick
    Maar dat is nu net eigenlijk (of zou toch moeten zijn) het verschil tussen een forum en sociale media.
    Bij dat laatste post je enkel foto's en wordt er eigenlijk geen commentaar verwacht, enkel een duimpje of een hartje.
    Om daarentegen een forum draaiende te houden is er interactie nodig, zonder dat is het geen forum meer naar mijn gevoel

grts
    Sieg
    Eens, en dat is het mooie van een forum, er zitten diverse leden op. Sommige met meer tijd, sommige met minder. Mijn tijd is te beperkt om het forum te doorspitsen op zoek naar nieuw geschoten materiaal, om daar vervolgens op te reageren omdat het een soort sociale verplichting is. Zodra het al voelt als een verplichting verlies je al snel de lol in iets waar je aan ben begonnen als vrijetijdsbesteding.

Proficiat met je HoF
    groeten, frans

Proficiat met je Hof! Dik verdiend!

Soortgelijke discussies

1. decay
    Door evelynvancky in forum Beginnershoek
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 19 december 2014, 07:46
  2. Decay
    Door moniq in forum Stilleven & Abstract