Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Decay

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Decay

    een tropische dag afgesloten door wat geknetter boven de heide.



    1700P: https://live.staticflickr.com/65535/...682e97ac_o.png
    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

  • #2
    Re: Decay

    Mooi moment en een knappe setting gevonden
    De bewerking (afwerking) is weer heel knap uitgevoerd Rick

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Decay

      Ferme plaat hoor. Kan het zijn dat ik hem reeds elders ben tegengekomen, of vergis ik mij?

      Comment


      • #4
        Re: Decay

        Weer eens een kunstig werkje Technisch helemaal af
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: Decay

          Heel mooi.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: Decay

            mooi

            Comment


            • #7
              Re: Decay

              Fantastische compo. De bliksem wist precies waar hij moest inslaan. Topper.
              Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
              Website - 500px - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Decay

                Prachtig beeld, dat boompje draagt het ganse beeld !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Decay

                  Wat een daverende compo, Rick !
                  Mooi als zoiets precies "past" !
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Decay

                    Waarvoor weer hartelijk bedankt! Een tweede variant, (zelfde boompje, zelfde onweersbui) volgt nog op het forum!
                    Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Decay

                      Van harte gefeliciteerd, Rick. Welverdiend.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Decay

                        Proficiat wederom Rick met je HOF
                        Vind het persoonlijk wel erg spijtig dat je zelf geen moeite doet om commentaar bij anderen te geven

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Decay

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Proficiat wederom Rick met je HOF
                          Waarvoor dank!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Vind het persoonlijk wel erg spijtig dat je zelf geen moeite doet om commentaar bij anderen te geven

                          grts
                          Sieg
                          Wederom zal ik vertellen dat ik ook nog een leven en huis te onderhouden heb naast dit forum. Het kleine beetje tijd dat ik heb om mijn materiaal hier te delen spendeer ik dan ook om... jawel, het hier te delen. Daarbij is het je misschien niet opgevallen maar reageer ik ook wel eens op de content van anderen. Ik snap dan ook niet waarom je hier telkens op terug moet komen terwijl ik dit nu voor de derde(?) Keer uitleg. Ik heb nou eenmaal een druk leven en dit forum maakt daar maar een klein deel van uit. Dit soort fratsen motiveren mij ook niet bepaald om mijn werk hier verder te blijven delen.
                          Stormchasing / landschapsfotografie https://www.flickr.com/photos/140233977@N06/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Decay

                            Heel knap beeld

                            Comment


                            • #15
                              Re: Decay

                              Oorspronkelijk geplaatst door Ricky93 Bekijk bericht
                              Wederom zal ik vertellen dat ik ook nog een leven en huis te onderhouden heb naast dit forum. Het kleine beetje tijd dat ik heb om mijn materiaal hier te delen spendeer ik dan ook om... jawel, het hier te delen. Daarbij is het je misschien niet opgevallen maar reageer ik ook wel eens op de content van anderen. Ik snap dan ook niet waarom je hier telkens op terug moet komen terwijl ik dit nu voor de derde(?) Keer uitleg. Ik heb nou eenmaal een druk leven en dit forum maakt daar maar een klein deel van uit. Dit soort fratsen motiveren mij ook niet bepaald om mijn werk hier verder te blijven delen.
                              Heb net even de moeite gedaan om te zoeken tussen al jouw geplaatste opnames hier op BD waar ik dit (die fratsen) al eerder vermeld heb
                              Is geleden van oktober 2017 dat ik je dat eens gevraagd heb (KLIK) en voor de rest heb ik je dat nooit gevraagd.
                              Iedereen heeft weinig tijd tegenwoordig, is voor iedereen net hetzelfde. En zo heeft de ene al meer tijd dan de andere om foto's te gaan maken en ze te laten zien op fora.
                              Als er iemand een vraag stelt of een opmerking heeft en de moeite doet om dit neer te schrijven, vind ik het eigenaardig dat je daardoor je motivatie verliest om hier opnames te delen.

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X