Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De vroege ochtend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De vroege ochtend




    Graag jullie mening.
    mvg,
    Eddy








    Smaken verschillen

  • #2
    Re: De vroege ochtend

    Puur natuur! mooie lucht en die plas vooraan maakt het plaatje af
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: De vroege ochtend

      Mooie foto, volgens mij is den Eddy een vroege vogel.
      Groetjes, Willy

      "Less is More"

      Comment


      • #4
        Re: De vroege ochtend

        Ik vergis me misschien maar is dat geen halo vorming boven de bomen uiterst rechts aan de horizon? Misschien is het ook wel gewoon mist.
        Neemt niet weg dat dit weer een pracht van een foto is, die warme gloed rechts in de vijver maakt het echt af voor mij.

        Mvg,
        Wim
        Nikon D610 - Nikkor 24-85mm f/3.5-4.5 - Nikkor 50mm f/1.8 - Nikkor 80-200mm f/2.8 ED - Nikkor 105mm f/2.8 micro
        500px.com/wimdekoster

        Comment


        • #5
          Re: De vroege ochtend

          Oorspronkelijk geplaatst door wdk Bekijk bericht
          Ik vergis me misschien maar is dat geen halo vorming boven de bomen uiterst rechts aan de horizon? Misschien is het ook wel gewoon mist.
          Neemt niet weg dat dit weer een pracht van een foto is, die warme gloed rechts in de vijver maakt het echt af voor mij.

          Mvg,
          Wim
          Ik zou niet weten vanwaar hier halo zou komen Wim, ik denk eerder aan nevel.
          mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: De vroege ochtend

            Sfeervolle opname

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: De vroege ochtend

              gewoon knap !!
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment


              • #8
                Re: De vroege ochtend

                Rustig landschap dat geen enkele moeite doet om te imponeren en daarom
                des te indrukwekkender is in haar ochtendkleed.

                Comment


                • #9
                  Re: De vroege ochtend

                  Dubbel. Sorry...

                  Comment


                  • #10
                    Re: De vroege ochtend

                    Ik hou wel van dit soort foto's. Ik denk dat ik toch ook eens in den vroege de natuur moet intrekken, nu het nog even kan.


                    @doudeke: Ik had soms ook last van dubbel posten, maar je moet gewoon het volgende doen:

                    1. Voor alle zekerheid, voordat je inzend, even een kopie bijhouden van je tekst via Ctrl-C en dan posten.
                    2. Duurt het lang en krijg je dan plots een foutmelding. Gewoon de topic opnieuw openen en meestal zal je merken dat je post er wel degelijk staat. Ik vermoed dat er soms iets misgaat bij het inlezen van de database nadat je iets hebt gepost. De insert lukt dus wel, maar bij het opnieuw uitlezen van de database gaat er iets mis.
                    3. Staat je post er toevallig toch niet. Gewoon klikken op '+ Reageren op discussie' en dan Ctrl-V doen. En opnieuw proberen te posten. (Maar ik kan zeggen dat bij 99% van de keren, je bij 2 al zult merken dat je post wel degelijk op het forum staat.)

                    Misschien is er tussen de website en de database te weinig bandbreedte? Althans, ik vermoed toch dat hier het probleem moet liggen, want het dubbel posten gebeurd meestal tijdens de drukke momenten van de dag.
                    Last edited by Rudy Mas; 3 september 2014, 13:02. Reden: verkeerd woord gebruikt
                    Mvg,
                    Rudy Mas
                    Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: De vroege ochtend

                      Prachtige foto, mooi in zijn eenvoud!
                      mvg Christophe

                      Comment


                      • #12
                        Re: De vroege ochtend

                        een hele mooie

                        Comment


                        • #13
                          Re: De vroege ochtend

                          Het water is echt prachtig, alsof er een oliefilmpje op ligt. Mooi compo zo, met de wolken zo schuin naar rechts.
                          Geheel ziet er zeer sfeervol uit.
                          Als je heel kritisch kijkt, zie je inderdaad een wat lichtere zweem rond de centrale boomgroep.
                          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                          Vriendelijke groeten, Johan

                          Comment


                          • #14
                            Re: De vroege ochtend

                            Een mooi natuurbeeld met een goede compo. De middentonen zouden eventueel iets lichter mogen maar dat is smaak.
                            Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: De vroege ochtend

                              Heel sfeervol, Eddy!
                              Compo ook dik in orde!
                              Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                              Comment

                              Working...
                              X