Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Teut II + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De Teut II + Update

    Vanuit een ander standpunt ...de verloren spar....

    110318DSC_2125-w-f-bd-web - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickrte

    update ; horizontaal gespiegeld...

    110318DSC_2125-bd-webh - Copy by Freddy Houtmeyers, on Flickr
    Last edited by freddy69; 15 maart 2018, 14:59. Reden: speigeling
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: De Teut II

    Mooi natuurgebied dat je ons laat zien Freddy
    Wel opletten dat je niet weer naar het HDR-achtige opgaat, of het zou de bedoeling moeten zijn uiteraard

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: De Teut II

      Idd mooi natuurgebied daar. Ik denk dat een duidelijk element in de voorgrond (het dennetje gaat hier verloren in het gras) meer diepte kan creëren in je foto(grafie).
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: De Teut II

        Deze locatie is al veel gezien hier, maar deze benadering en compo kan ik zeker smaken.
        De compo is ook heel fraai, er loopt mooie diagonaal over de foto. Wel tegen algemene stroom in, maar PS weet daar wel raad mee. (spiegelen is een optie)
        Volg volledig over de HDR-look.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: De Teut II

          Wel opletten dat je niet weer naar het HDR-achtige opgaat, of het zou de bedoeling moeten zijn uiteraard
          Was/Is helemaal niet de bedoeling, ook nergens geen HDR toestanden toegepast in nabewerking of camera.....wel contrast....omdat ik wel eens de opmerking kreeg (terecht) dat mijn foto's pit miste door te weinig contrast.....

          @johan1956 :
          De compo is ook heel fraai, er loopt mooie diagonaal over de foto. Wel tegen algemene stroom in, maar PS weet daar wel raad mee. (spiegelen is een optie)
          Heb een update geplaatst waar ik horizontaal gespiegeld heb...maar begrijp die "algemene stroom" niet zo direct....mss graag een woordje uitleg hoe ik dit moet zien ?

          Bedankt voor de reacties...
          Last edited by freddy69; 15 maart 2018, 14:59.
          https://fredor2.wixsite.com/my-site

          Comment


          • #6
            Re: De Teut II + Update

            De algemene kijkrichting bij ons westerlingen, is van links(liefst van onder) naar rechtsboven.
            Dat vinden wij gewoon lekker kijken.
            Ik heb je foto eens binnengehaald en de schaduwen wat donkerder gezet. (op sommige plaatsen weer weg-geschilderd ook)
            Klik
            Ik denk overigens dat je net iets teveel verscherpt.
            Maar goed bezig hoor !
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: De Teut II + Update

              Mooie rustige natuurlijke opname weer Freddy...De update kijkt inderdaad wel beter.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X