Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De slufter (zonsondergang)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De slufter (zonsondergang)

    Allemaal geschoten met de 100-400L


    1

    2


    3 (deze pas niet helemaal in de serie maar ik vond hem toch iets hebben)
    www.hamond.nl

  • #2
    Re: De slufter (zonsondergang)

    1 en 3 voor mij . 2 valt een beetje uit de boot door je hogere standpunt, wat ik persoonlijk minder passend vind voor dit soort foto's omdat je de horizon niet ziet, maar da's imho hé

    Comment


    • #3
      Re: De slufter (zonsondergang)

      No1 voor mij !
      No3 vind ik net iets te veel waas op de voorgrond hebben.
      2 is ook prachtig, maar idd net ff te hoog.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: De slufter (zonsondergang)

        Nummer 3 voor de knappe, abstracte compositie en de monochrome kleuren! De andere twee zijn ook goed, maar traditioneler, de derde is origineler.

        Comment


        • #5
          Re: De slufter (zonsondergang)

          Knappe reeks Mijn favo is nr 2, originele compo zonder horizon dat kan is wel smaken
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: De slufter (zonsondergang)

            Leuke foto's, maar niet af.
            De eerste mag een stukje van de onderkant. De zon vind ik wat te centraal, maar dat is je te vergeven.
            De tweede is mooi, kleuren zijn prachtig, maar de houding van het paartje is niet zo je van het. Natuurlijk niet iets dat je in de hand hebt, maar ja... het doet wel wat afbreuk aan de intieme sfeer van de foto.
            De derde doet me helemaal niets. Een goed idee, dat zeker, maar ik kan me geen plaatsing in de foto voorstellen. Ik heb geen houvast. Ik mis ook wat scherpte, afgezien van de veel te dominerende wazige voorgrond.

            De eerste is duidelijk de beste. Mooi plaatje dat beter wordt als je iets van de voorgrond afhaalt.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: De slufter (zonsondergang)

              Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn
              Leuke foto's, maar niet af.
              De eerste mag een stukje van de onderkant. De zon vind ik wat te centraal, maar dat is je te vergeven.
              De tweede is mooi, kleuren zijn prachtig, maar de houding van het paartje is niet zo je van het. Natuurlijk niet iets dat je in de hand hebt, maar ja... het doet wel wat afbreuk aan de intieme sfeer van de foto.
              De derde doet me helemaal niets. Een goed idee, dat zeker, maar ik kan me geen plaatsing in de foto voorstellen. Ik heb geen houvast. Ik mis ook wat scherpte, afgezien van de veel te dominerende wazige voorgrond.

              De eerste is duidelijk de beste. Mooi plaatje dat beter wordt als je iets van de voorgrond afhaalt.
              Duidelijke taal....

              zo te lezen ben jij al heel wat stappen verder dan ik.
              Na 2 jaar d70 nu sinds 2 weken en 30D,
              Ik moet zeggen dat de leer curve behoorlijk hoog is...
              Ik leer elke dag weer dingen bij.. zeker nu ik weer helemala opnieuw moet wennen aan canon.

              Misschien dat ik over 2 jaar wel op een goed niveau zit, maar het is en blijft een hobby (één van mijn vele).
              tijd zal het leren.

              bedankt voor de tips en leuke reacties
              www.hamond.nl

              Comment


              • #8
                Re: De slufter (zonsondergang)

                Oorspronkelijk geplaatst door Anthony
                Duidelijke taal....

                zo te lezen ben jij al heel wat stappen verder dan ik.
                Na 2 jaar d70 nu sinds 2 weken en 30D,
                Ik moet zeggen dat de leer curve behoorlijk hoog is...
                Ik leer elke dag weer dingen bij.. zeker nu ik weer helemala opnieuw moet wennen aan canon.

                Misschien dat ik over 2 jaar wel op een goed niveau zit, maar het is en blijft een hobby (één van mijn vele).
                tijd zal het leren.

                bedankt voor de tips en leuke reacties
                Ach... stappen verder? Valt wel mee, denk ik. Ik probeer gewoon opbouwend naar een foto te kijken, wat bij een ander altijd beter gaat dan naar eigen gemaakte foto's. Na twintig jaar analoge fotografie ben ik 5 jaar lang eruit gestapt om kiekjes van mijn kindertjes te maken met een simpele digicam. Ik ben sinds een half jaar weer in de running, met mijn 20D. Pracht camera, net als jouw 30D. Met de learning curve hier zit je binnen een half jaar op heel goed niveau. Zeker weten. In de tussentijd gewoon genieten van de foto's die je maakt, het meer nog het fotograferen.
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

                Comment

                Working...
                X