Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen


  • #2
    Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

    Heel fijn moment goed vastgelegd
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

      Mooie avondopname.

      Comment


      • #4
        Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

        mooie en op het juiste moment ,mss een klein beetje oplichten maar dat is mijn mening
        grts

        Comment


        • #5
          Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

          zeer goed moment gekozen. Knap.
          ? de linker rand 1cm wegcroppen of de rand rechttrekken ? Het gebouw hangt serieus scheef.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

            Als ik eerlijk mag zijn ,(we zijn hier toch om te leren van elkaar ) ,ik vind dat er toch heel wat foutjes inzitten om mooi te zijn ,de wolken en lucht zitten vol artefarcten waarschijnlijk door teveel aan de schuivertjes te trekken ,beeld heeft ook veel kleurruis ,en idd alles wat rechtzetten zou al wonderen doen ,ik heb een vermoeden dat deze foto redelijk donker was en in de bewerking sterk opgelicht zeker de schaduwen ,beetje spijtig dat er geen exif in de foto zit dat zou voor mij gemakkelijker zijn om commentaar te geven ,dan zou ik zien hoe de foto is gemaakt ,best is om dit er gewoon in te laten
            ik weet het men maakt zich niet altijd populair als men kritiek heeft

            Comment


            • #7
              Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              Als ik eerlijk mag zijn ,(we zijn hier toch om te leren van elkaar ) ,ik vind dat er toch heel wat foutjes inzitten om mooi te zijn ,de wolken en lucht zitten vol artefarcten waarschijnlijk door teveel aan de schuivertjes te trekken ,beeld heeft ook veel kleurruis ,en idd alles wat rechtzetten zou al wonderen doen ,ik heb een vermoeden dat deze foto redelijk donker was en in de bewerking sterk opgelicht zeker de schaduwen ,beetje spijtig dat er geen exif in de foto zit dat zou voor mij gemakkelijker zijn om commentaar te geven ,dan zou ik zien hoe de foto is gemaakt ,best is om dit er gewoon in te laten
              ik weet het men maakt zich niet altijd populair als men kritiek heeft
              Ik volg, terechte opmerking.
              Patrick, als je klikt op de foto kom je in Flickr terecht en kan je de exif zien.
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

                Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
                Ik volg, terechte opmerking.
                Patrick, als je klikt op de foto kom je in Flickr terecht en kan je de exif zien.
                Dank je Jacques ,nu weet ik iets meer ,en ik denk dat de hoge iso de schuldige zeker bij dergelijke camera ,ik vermoed dat je tegen de grenzen van je toestel bent gegaan , een lange sluiterijd zou hier miss een oplossing zijn geweest ,dan kan je het iso verlagen ,zou natuurlijk een ander soort foto teweegbrengen met oa beweging in de wolken ,wat miss ook wel mooi zou zijn geweest of een blend

                Comment


                • #9
                  Re: De Schelde bij zonsondergang in Antwerpen

                  Goed met een mooie compo zo met dat onderstel van die kraan rechts.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment

                  Working...
                  X