Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De loze vissers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De loze vissers


  • #2
    Re: De loze vissers

    ik vind het zeker geen slecht beeld , alleen wat flets overkomen ,ik zou hier toch iets meer punch trachten in te steken ,miss ook een 16/9 formaat van maken en daarbij een stuk lucht afsnijden ,nu oogt het wat saai met de horizon in het midden ,mede omdat de lucht niets bijdraagt aan de foto ,die auto's vind ik ook wat jammer ze geven meer aandacht dan de vissers zelf

    Comment


    • #3
      Re: De loze vissers

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      ik vind het zeker geen slecht beeld , alleen wat flets overkomen ,ik zou hier toch iets meer punch trachten in te steken ,miss ook een 16/9 formaat van maken en daarbij een stuk lucht afsnijden ,nu oogt het wat saai met de horizon in het midden ,mede omdat de lucht niets bijdraagt aan de foto ,die auto's vind ik ook wat jammer ze geven meer aandacht dan de vissers zelf
      volg wat het fletse betreft en ook de uistnede, mocht met iets meer punch en denk dat pano beter werkt. Echter, de autos zijn voor mij HET onderwerp van de foto (meer dan wat de titel suggureert) ik vind het weit/geel/rood wel een mooie afwisseling, bijna een vlag of zo!
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

      Comment


      • #4
        Re: De loze vissers

        Van te ver genomen. Een tele had hier kunnen helpen.

        Comment


        • #5
          Re: De loze vissers

          Knap gezien, vooral met de 3 wagens in verschillende kleuren die dan ook nog eens op de zelfde afstand van elkaar staan Ik volg echter mijn voorgangers. Foto in 16/9 formaat, wat meer contrast en ook de algemene scherpte kan beter.
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: De loze vissers

            Het fletse komt van de mist die aan het optrekken was maar wel nog aanwezig was. Was met een zoom 240mm...

            Comment


            • #7
              Re: De loze vissers

              Wat meer pit in de foto is zeker welkom. De 3 auto's zijn voor mij belangrijker dan de vissers...
              Ik zou er ook een stuk afdoen, maar dan van het water (reflectie van paal zeker meenemen).
              Toch een leuke foto
              grt
              Gerrit

              Comment


              • #8
                Re: De loze vissers

                Mooi en vooral die auto's erg leuk zo.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: De loze vissers

                  Ik volg voor een groot stuk de adviezen hierboven.
                  Is de vignettering een meerwaarde in dit beeld?

                  Groetjes,
                  DIrk

                  Comment


                  • #10
                    Re: De loze vissers

                    wanneer je na de titel naar het beeld kijkt, lijken de vissers me toch wat te klein. Verder ga ik akkoord met de voorgaande opmerkingen.
                    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                    Comment

                    Working...
                    X