Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: De havengeul

Standaard De havengeul

Even een voor mij nieuwe techniek uitgeprobeerd. Weet nu echt niet niet of het mooi is, of pure kitch.

Bedankt voor het kijken,
    Geert

Standaard Re: De havengeul

Vind het wel geslaagd Geert, het levert je in ieder geval een heel abstract beeld op
    Mooi uitgevoerd

grts
    Sieg
    Laatst gewijzigd door Sieg; 3 september 2019 om 17:35 Reden: typo
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Mij spreekt dit niet zo aan. Ik denk dat het beter is als je dit toepast op een deel van de foto, bv enkel op de meerpalen of de steiger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
    Mij spreekt dit niet zo aan. Ik denk dat het beter is als je dit toepast op een deel van de foto, bv enkel op de meerpalen of de steiger.
    Gaat moeilijk zijn. De beweging is er niet via software ingebracht. Het is een techniek die ik nog niet eerder toegepast had. Toestel los in de hand, proberen de helft van de sluitertijd het toestel stil houden voor de details en de andere helft het toestel bewegen voor de beweging. Het effect geldt dus voor gans de foto.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
    Gaat moeilijk zijn. De beweging is er niet via software ingebracht. Het is een techniek die ik nog niet eerder toegepast had. Toestel los in de hand, proberen de helft van de sluitertijd het toestel stil houden voor de details en de andere helft het toestel bewegen voor de beweging. Het effect geldt dus voor gans de foto.
    Dat begrijp ik, ik bedoelde dat je deze techniek beter niet toepast op een breed landschap maar beter op een “bepaald onderdeel” van een kleiner landschap. Ikzelf deed hetzelfde ooit bij berkenbomen en in het Hallerbos bij de boshyacinten, veel in de prullenbak beland achteraf.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
    Dat begrijp ik, ik bedoelde dat je deze techniek beter niet toepast op een breed landschap maar beter op een “bepaald onderdeel” van een kleiner landschap. Ikzelf deed hetzelfde ooit bij berkenbomen en in het Hallerbos bij de boshyacinten, veel in de prullenbak beland achteraf.
    Dank voor de raad. Deze techniek is nog nieuw voor mij, moet er nog veel mee oefenen.

Soortgelijke discussies

1. [Oordeel] havengeul II
    Door Guest8 in forum Architectuur & Urbex
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 25 juni 2017, 09:39
  2. 3 x de havengeul
    Door jdlldb in forum Beginnershoek
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 17 september 2014, 14:52
  3. Aan de havengeul...
    Door michphoto in forum Test Forum
    Reacties: 3