Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De gerst staat in volle bloei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De gerst staat in volle bloei


  • #2
    Re: De gerst staat in volle bloei

    Leuk zo met die boom erbij en die overbekend ouderwetse betonnen paaltjes maar: mis wat algehele scherpte in de opname.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: De gerst staat in volle bloei

      Als we het over "gerst" hebben zou ik dat onderwerp toch meer benadrukken als hoofdmoot in de foto, nu krijgt de boom de volle aandacht. Zonder de titel : Een prima foto met goede compo, kleuren en licht.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: De gerst staat in volle bloei

        Mooie kleuren en compositie. Ik mis echter wel de algehele scherpte en vooral het halo effect rond de boom stoort mij het meeste. Dit is eenvoudig te vermijden door op een andere manier in PS de lucht te verdonkeren, toch proficiat!

        Groeten,
        John

        Comment


        • #5
          Re: De gerst staat in volle bloei

          Ik merk inderdaad ook al een paar keer dat halo effect bij je bewerkingen.
          Hoe doe je die bewerking want dat is zoals hierboven al gezegd makkelijk te verwijden.
          Laat zeker even weten hoe je dat doet, dan kunnne we je wat tips geven.

          Comment


          • #6
            Re: De gerst staat in volle bloei

            Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht
            Ik merk inderdaad ook al een paar keer dat halo effect bij je bewerkingen.
            Hoe doe je die bewerking want dat is zoals hierboven al gezegd makkelijk te verwijden.
            Laat zeker even weten hoe je dat doet, dan kunnne we je wat tips geven.
            ik volg met interesse, want zou dat ook graag leren.
            Wat betreft de foto: misschien kon het titelonderwerp ietwat meer benadrukt worden, maar los daarvan een mooie compositie.

            Comment

            Working...
            X