Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Baai van Heist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Baai van Heist


    De baai van Heist. Letterlijk de grens tussen strand en haven, tussen vakantie en werk, tussen natuur en industrie..
    Last edited by Webbitz; 6 maart 2015, 16:36.


  • #2
    Re: De Baai van Heist

    Van dit soort foto's ben ik een liefhebber en ik vind deze ook heel goed. Mooie omzetting ook.
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: De Baai van Heist

      Prachtige foto!


      Sent from my iPad using Tapatalk
      Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

      Comment


      • #4
        Re: De Baai van Heist

        Mooi, de z/w omzetting maakt de opname sterker
        The future brings my best photo. Time is on my side.
        Canon EOS 7D & Canon Powershot G15 /https://plus.google.com/u/0/+PeterL/

        Comment


        • #5
          Re: De Baai van Heist

          Prachtige foto maar verkeerd onderdeel, dit is eerder stilleven en abstract. Of zelfs SC zwart-wit, om maar te schrijven, je foto is super, mar hoort eigenlijk niet hier. Nee, ik ga dat niet aangeven. :-)
          ...leeg...

          Comment


          • #6
            Re: De Baai van Heist

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
            Prachtige foto maar verkeerd onderdeel, dit is eerder stilleven en abstract. Of zelfs SC zwart-wit, om maar te schrijven, je foto is super, mar hoort eigenlijk niet hier. Nee, ik ga dat niet aangeven. :-)
            Maar voor de rest een dik compliment , hoor !
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: De Baai van Heist

              geef lieven gelijk maar voor de rest een hele mooie
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: De Baai van Heist

                Bedankt voor jullie complimentjes..
                Misschien hebben jullie wel gelijk en past hij niet in "natuur en landschappen"..
                Aan de andere kant is het wel een foto op het strand, aan de rand van een natuurgebied met zicht op het landschap. Alleen is het landschap hier niet scherp.. maar wel aanwezig, en de knoop verbindt de verschillende landschappen..
                Dat was een beetje het idee achter de foto, maar het is inderdaad niet 100% wat je hier zou verwachten.
                Ben wel blij dat het mensen aan het denken zet en stof tot discussie is :-)

                Bedankt om te kijken!

                Comment

                Working...
                X