Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Damme

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Damme

    Als ik de weerberichten zie in de toekomst zal er waarschijnlijk van schaatsen geen spraken en waarschijnlijk door de corona al zeker niet ,maar het blijft toch altijd een mooie streek zeker als hij bevroren is

    grote versie

    Dank om te kijken

  • #2
    Re: Damme

    Heel fraai winterbeeld met het ijs op de voorgrond, de warme kleuren van de zon en de geweldige diepte in het beeld
    Groeten Andre

    Comment


    • #3
      Re: Damme

      Prachtig beeld met ook hele mooie natuurlijk kleuren en die prachtige spiegelglans op het ijs maakt het tafereel af...

      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Damme

        Heel mooie beeldopbouw Patrick, knap met die toren op het einde net in het midden van de vaart, brengt enorm veel diepte in dit beeld
        Knap dat warme zonlicht op het ijs, dat stukje alleen is net een schilderijtje

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Damme

          Heel mooie plaat

          Comment


          • #6
            Re: Damme

            mooie warme kleuren voor een ijzig schouwspel
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #7
              Re: Damme

              Wow! Wat een diepte! Prachtplaat!

              Comment


              • #8
                Re: Damme

                Heeeel goed gedacht, de Damse vaart bij winter!! Ben er in de zomer geweest, maar de winter heeft ook enorme charme, wat deze foto zeker bewijst!
                Heerlijke compo met mooie voorgrond en prachtige dieptewerking, zalige kleuren ook en de molen om het af te maken in de achtergrond... prachtig resultaat!!!
                de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                Comment


                • #9
                  Re: Damme

                  [QUOTE=Sieg;4828551]Heel mooie beeldopbouw Patrick, knap met die toren op het einde net in het midden van de vaart, brengt enorm veel diepte in dit beeld
                  Knap dat warme zonlicht op het ijs, dat stukje alleen is net een schilderijtje

                  Beter kan ik het niet verwoorden. Schitterend standpunt.
                  Een beeld waar heel veel in te vinden is.

                  Groetjes,
                  Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Damme

                    very nice pic .. en heel rustgevend ......
                    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Damme

                      Prachtig van licht en zeer goede dieptewerking !
                      Dat logge ding vooraan in het midden stoort mij toch wat.
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Damme

                        Prachtplaat! Ik volg alle lovende commentaar van hierboven. (Heb je geprobeerd om het linkse paaltje op de voorgrond een lichte PS duw te geven zodat die wat rechter komt te staan? Nu helt dat wat naar links...)
                        www.erikthomas.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Damme

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
                          Prachtplaat! Ik volg alle lovende commentaar van hierboven. (Heb je geprobeerd om het linkse paaltje op de voorgrond een lichte PS duw te geven zodat die wat rechter komt te staan? Nu helt dat wat naar links...)
                          Dat is het enige nadeel in deze foto, dat scheve ding. Voor de rest is alles al gezegd en sluit me aan.
                          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Damme

                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Prachtig van licht en zeer goede dieptewerking !
                            Dat logge ding vooraan in het midden stoort mij toch wat.
                            Ja Frans, er zal zeker iets van waar zijn, ik heb dit standpunt al eens gefotografeerd vele jaren geleden toen de Damse Vaart ook bevroren was, ik kreeg toen dezelfde opmerking [emoji4]. Probleem is dat je er niet voorbij kan staan. Ik voelde het ook toen ik de foto nam. Maar ik had 2 keuzes deze mooie compo laten vallen, of die blok erbij nemen, ik heb dan toch voor het laatste gekozen omdat dit voor mij het mooiste standpunt is vanuit Damme gezien. Ik heb de blok wel zo licht mogelijk gemaakt om zo weinig mogelijk te storen. Dank voor uw reactie [emoji6]

                            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Damme

                              Mooi

                              Comment

                              Working...
                              X