Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Costa Calma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Costa Calma

    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

  • #2
    Re: Costa Calma

    Helemaal niet slecht! Je had heel mooi licht en kleuren daar.
    Maar als ik kritisch mag zijn, denk ik dat er qua compositie iets meer in zat. Het huisje rechts, de mooi en warm verlichte stad in de achtergrond, mooie lichtreflectie in de natte keien, een lange sluitertijd om dynamiek in het stromend water te krijgen, opspattend water dat is vastgelegd, ... Allemaal mooi, maar een beetje veel om naar te kijken. Ik denk dat je met dit warme licht al prachtige foto's kan maken met de afzonderlijke stukken of 1 of 2 te combineren. Lagen er bv geen keien dichter bij de kustlijn waardoor je die als voorgrond kon gebruiken met een lijn van de kust naar het stadje? Ik zeg maar wat hoor, weet niet hoe de situatie ter plekke was. Nu staat weliswaar alles er op, maar is er in het midden van de foto ook veel 'lege' ruimte waar eigenlijk niks te zien is. Het geheel krijgt daardoor een beetje een rommelige indruk.
    Maar zoals ik begon, eigenlijk helemaal niet slecht!

    Comment


    • #3
      Re: Costa Calma

      Mooie overzicht foto, maar is volgens mij niet scherp van voor tot achter. Hier volg ik mijn voorganger, misschien twee foto's was beter.

      Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Costa Calma

        mooi geheel met gevarieerde inhoud en goed verdeelde belichting. Ik heb echter de indruk dat niets in dit beeld scherp is.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Costa Calma

          Mooie diepe compo en goed uitgevoerd.
          Ik volg i.v.m. de scherpte.

          Mvg.,
          Smets84.

          Comment


          • #6
            Re: Costa Calma

            Volg over de scherpte. Het lijkt alsof je een groot diafragma(klein getal) hebt gebruikt en net iets te ver naar voren scherp hebt gesteld. (in het midden is het nl. wel scherp)
            Zeker een prachtige sfeer en mooi moment met die opspattende golf.
            Niet ter zake, maar ik zat vorig jaar achter de volgende bocht. Door de vulkanische oorsprong, prachtig strand om foto's te maken.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Costa Calma

              NEX 3 & kitlens tot het uiterste gedreven
              FLICKR PHOTOSTREAM
              Just try to comprehend that which you'll never comprehend

              Comment


              • #8
                Re: Costa Calma

                Compositie vind ik gewoon top net als de belichting.
                Krijg ook niet onmiddellijk het gevoel dat ie onscherp is. Ervaar het eerder als een soft look die perfect past bij deze LE.

                Comment

                Working...
                X