Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

colors of planet iceland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] colors of planet iceland

    Dit is in het binnenland van ijsland ,een prachtig gebied waar gewoon je ogen openvallen van de vele mooie kleuren in het berglandschap ,
    niet met een gewone auto te bereiken ,trouwens ook verboden daar het onverharde wegen zijn is men verplicht een 4x4 te gebruiken
    deze keer toon ik 2 foto's daar de 2de een kleinere zone is van de eerste ,de kleuren zijn echt niet overdreven ,vooral als het zonlicht er op valt
    grote versie met extra klik





    grote versie met extra klik
    dank om te kijken

  • #2
    Re: colors of planet iceland

    Prachtig werk dit Patrick...Zeer goede keuze om wat meer detail te laten zien van deze kleurige bergflanken...Je foto's doen me alleen maar verlangen daar naar toe te gaan, en dat is een heel goed teken..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: colors of planet iceland

      Dat is heel mooi, Patrick. Het is uiteraard landschap, maar het kon ook een mooi kunstwerk zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: colors of planet iceland

        Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
        Prachtig werk dit Patrick...Zeer goede keuze om wat meer detail te laten zien van deze kleurige bergflanken...Je foto's doen me alleen maar verlangen daar naar toe te gaan, en dat is een heel goed teken..
        Dat was ik nu net ook aan het denken. Een fotoparadijs! Maar je moet het natuurlijk ook nog kunnen overbrengen en daar slaag jij wonderwel in
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: colors of planet iceland

          Eens te meer: IJsland is een fotoparadijs. Maar je brengt het ook prachtig over. Vooral de eerste foto spreekt me ook qua compositie erg aan.

          Comment


          • #6
            Re: colors of planet iceland

            wat een schitterende kleuren, en vooral, eens een foto van een ijslands landschap dat we nog niet gezien hebben. Want soms heb ik toch de indruk dat iedereen telkens naar dezelfde plekjes trekt om gelijkaardige kiekjes te trekken. Hier niet dus ! Super !

            Ben wel wat verbaasd dat je niet een tietske breder gefotografeerd hebt, maar, misschien kon dat niet.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: colors of planet iceland

              Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
              wat een schitterende kleuren, en vooral, eens een foto van een ijslands landschap dat we nog niet gezien hebben. Want soms heb ik toch de indruk dat iedereen telkens naar dezelfde plekjes trekt om gelijkaardige kiekjes te trekken. Hier niet dus ! Super !

              Ben wel wat verbaasd dat je niet een tietske breder gefotografeerd hebt, maar, misschien kon dat niet.
              Ja hoor die heb ik ook, maar ik heb mijzelf een beetje de opdracht opgelegd om eens anders uit de hoek te komen en getracht beetje het abstracte landschap te fotograferen en heb dus heel veel met de tele gewerkt wat een heel andere kijk heeft op de natuur, en wat ik ook graag doe, ik heb natuurlijk ook de gebruikelijke plaatsjes gefotografeerd op de normale breedhoek wijze, die komen nog later, alvast dank voor de reacties 😉

              Comment


              • #8
                Re: colors of planet iceland

                Wat prachtig van compo en kleuren.
                Heerlijk kijken.

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: colors of planet iceland

                  Prachtige weergave van een uitzonderlijke locatie. Waarschijnlijk rhyolietgesteente rond Landmannalaugar? Ben er zelf tweemaal geweest (35 jaar geleden!) en er wekenlang te voet doorgetrokken. Onuitputtelijke schoonheid als je het barre weer kan trotseren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: colors of planet iceland

                    Zoals al aangegeven, dit is een prachtige promotie om naar Ijsland te gaan.

                    Comment


                    • #11
                      Re: colors of planet iceland

                      Indrukwekkend landschap
                      Peter
                      mijn website : klik

                      Comment


                      • #12
                        Re: colors of planet iceland

                        Prachtige kleuren in dat mooie landschap, knappe opname Patrick

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X