Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brug der Feeën

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brug der Feeën

    .













    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Brug der Feeën

    Persoonlijk vind ik 'm nogal druk maar dat heb je uiteraard snel met structuurvolle onderwerpen
    Er zit een mooie lijn in de opname, vanaf de brug naar rechtsonder in de opname

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Brug der Feeën

      Ik vind hem toch wel erg druk. De opbouw geeft een mooie dieptewerking, dit vind ik geslaagd.
      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Brug der Feeën

        Het is inderdaad druk. Ik heb er ook eventjes gestaan en verschillende dingen geprobeerd, weider, meer close-up maar deze compo sprak me uiteindelijk het meeste aan.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Brug der Feeën

          Om de genoemde drukte te vermijden, zou het een oplossing zijn, om er een vierkant van te maken. (onderkant eraf)
          Dan ontstaat een veel rustiger beeld, wat je gelijk naar de brug toe leidt. (en de overlbelichte lucht)
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Brug der Feeën

            het is precies twee foto's voor de prijs van één. maar wel interessante locatie.

            de bovenste helft vind ik toch een fijne foto hoor, de onderste helft is niet mijn ding.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Brug der Feeën

              ik vind vooral het bovenste vanaf de bovenkant van dat wazig ding onderaan heel mooi eronder niet zo

              Comment

              Working...
              X