Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridge over troubled water (II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bridge over troubled water (II)

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Bridge over troubled water (II)

    vind deze mooier dan je eerste
    je geeft hier veel diepte mee, door je gekozen camerastandpunt
    daar stoorde mij het plastiek onder de houten leggers
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Bridge over troubled water (II)

      Erg creatief omgesprongen met de omstandigheden, knap
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Bridge over troubled water (II)

        verrassende compositie! knap
        Last edited by ddboke; 21 november 2010, 15:55. Reden: knoert van een spellingsfout ;-)
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Bridge over troubled water (II)

          Weer zo'n schoontje !
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

          Comment


          • #6
            Re: Bridge over troubled water (II)

            Danny ik vind hem eerlijk gezegd wat te gewoon..Die typische diepte werking van een bekend brugje aan de Hoegne..
            Afwerking en opname daar hoef ik niets over te zeggen wat die is zoals altijd dik in orde.
            Maar is het niet beter voor je om wat spannender dingen te posten?
            Das geen "point with the finger" hé?
            Maar ik denk niet da ik de enige ben die dit gedacht heeft..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Bridge over troubled water (II)

              Bedankt voor de positieve reacties iedereen

              Pascal,
              jij ook bedankt voor jouw eerlijke en directe mening.
              We zijn hier natuurlijk veel gewoon... HDR, spiegelende seascapes, vlammende luchten zijn inderdaad veel spannender dan een kabbelende beekje met een boomstambruggetje erover. OK, compo braafjes volgens de regels (vertrekkend uit de hoeken etc...), maar zoals je zelf weet is het niet echt eenvoudig om spannender beelden te maken van deze lokaties. Dit bleek overigens ook uit de meeste posts (op een paar uitzonderingen na) van deze riviertjes.
              Toch vond IK het de moeite om dit hier te posten...

              Je spreekt van een bekend brugje over de Hoëgne ? Toon mij gerust een paar foto's van deze bekende locatie : die kunnen mij misschien inspireren om het beter te doen.
              Bovendien is dit niet de Hoëgne maar de Statte.

              Ik ben dit brugje op een geïmproviseerde wandeling tegengekomen, en nam er een foto van... heb de mogelijkheden gebruikt die er waren.
              En deze keer niet met die "te lange sluitertijd".

              En wat anderen er van denken... Ik zou het niet weten, zie alleen maar wat er gepost wordt...

              Na nieuwjaar zal ik wat spannenders proberen posten, ok ?
              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Danny ik vind hem eerlijk gezegd wat te gewoon..Die typische diepte werking van een bekend brugje aan de Hoegne..
              Afwerking en opname daar hoef ik niets over te zeggen wat die is zoals altijd dik in orde.
              Maar is het niet beter voor je om wat spannender dingen te posten?
              Das geen "point with the finger" hé?
              Maar ik denk niet da ik de enige ben die dit gedacht heeft..
              Last edited by Dama; 19 november 2010, 20:00.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: Bridge over troubled water (II)

                Toch weer een schoontje Danny !
                Camerastandpunt goed gekozen.
                grtjes, fabke
                Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

                Comment


                • #9
                  Re: Bridge over troubled water (II)

                  Ik vind deze dan weer beter dan de eerste Bridge over troubled water. Misschien ligt het aan het feit dat het water natuurlijker oogt... waarschijnlijk wel maar het totaalbeeld spreekt mij ook meer aan. Een goeie foto dus
                  vriendelijke groeten, Kurt
                  Mijn foto's
                  Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bridge over troubled water (II)

                    Een heel mooie compo! Goed ook dat je laat zien met welk materiaal ze zo'n brug maken, zo'n stoere knoeft van een stam...prachtig standpunt!
                    groetjes
                    hilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bridge over troubled water (II)

                      Ik vind het zeker niet mis... daar niet van.
                      Maar nu ga je mij voor zot verklaren: Ik vind dat er gewoon teveel licht overal in het plaatje aanwezig is. (niet als in "overbelicht, maar mijn oog heeft wat nood aan licht vs schaduw... kweet niet of je begrijpt wat ik bedoel?)
                      www.brunodyserinck.be
                      https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bridge over troubled water (II)

                        Toch vond IK het de moeite om dit hier te posten...
                        Uiteraard Danny...

                        Na nieuwjaar zal ik wat spannenders proberen posten, ok ?
                        Danny ik denk dat je al veel spannende foto"s hebt gepost hier BD en daarover gaat deze foto juist.
                        Je kan niet altijd op het zelfde niveau blijven hangen omdat het van de streek afhangt waar je de opnames maakt..toch?
                        En de ene plek is wat spannender dan de andere waar je sneller wat meer sprekende beelden zal maken en ook dadelijk een groter arsenaal aan fotos kan posten.
                        Deze plaats waar je deze gemaakt hebt is inderdaad niet makkelijk om boeiende foto's te maken ook als ze goed afgeleverd worden zoals bij jou telkens..Daarom is het ook geen verwijt naar je maar gewoon een uiting van mij dat ik deze gewoon wat minder vind...
                        Ik vind gewoon het vertrekken van de lijnen uit de twee hoeken een te groot deel van de foto inpalmen ..Ik denk als je dat gedaan had met op 1/4 en op 3/4 te laten vertrekken dat het voor mij beter was geweest...

                        Nogmaals gaat het mij hier om puur persoonlijke smaak....
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bridge over troubled water (II)

                          Hey Pascal,
                          Kan best zijn dat ik al eerder spannende foto's gepost heb.
                          Het kan niet altijd BINGO zijn, en ook kan er van elke volgende post niet verwacht worden dat hij beter is dan de vorige. Soms valt het eens een keertje tegen, en soms krijg je dan toch verrassende (positieve) commentaren.

                          Maar ik denk dat het vooral de bedoeling is van SC om de foto's die je zelf goed vindt te posten, en niet de foto's die een ander wel goed kan vinden...

                          Het gaat er mij niet om dat deze foto niet spannend genoeg is, het is inderdaad geen hoogvlieger.

                          Aan onderstaande kritiek heb ik iets, en daar kan ik uit leren.
                          Niet uit de vorige door gewoon te zeggen dat ik beter iets spannenders post.
                          Ook niet door te zeggen dat je niet de enige bent die dit denkt... Ik weet niet wat een ander denkt...

                          In ieder geval apprecieer ik jouw kritische blik, dit is hetgeen waar we iets kunnen uit leren, en daarom ben ik ook actief op dit forum.

                          O ja, ben wel benieuwd naar dat bekende brugje, want dan heb ik misschien wel iets gemist... Zou dit dan een volgende keer zeker willen gaan bekijken.

                          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                          Uiteraard Danny...



                          Danny ik denk dat je al veel spannende foto"s hebt gepost hier BD en daarover gaat deze foto juist.
                          Je kan niet altijd op het zelfde niveau blijven hangen omdat het van de streek afhangt waar je de opnames maakt..toch?
                          En de ene plek is wat spannender dan de andere waar je sneller wat meer sprekende beelden zal maken en ook dadelijk een groter arsenaal aan fotos kan posten.
                          Deze plaats waar je deze gemaakt hebt is inderdaad niet makkelijk om boeiende foto's te maken ook als ze goed afgeleverd worden zoals bij jou telkens..Daarom is het ook geen verwijt naar je maar gewoon een uiting van mij dat ik deze gewoon wat minder vind...
                          Ik vind gewoon het vertrekken van de lijnen uit de twee hoeken een te groot deel van de foto inpalmen ..Ik denk als je dat gedaan had met op 1/4 en op 3/4 te laten vertrekken dat het voor mij beter was geweest...

                          Nogmaals gaat het mij hier om puur persoonlijke smaak....
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bridge over troubled water (II)

                            Dat is weer een heel mooie.
                            Knap gedaan.
                            Grtjs

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bridge over troubled water (II)

                              Alvorens ik jou voor zot verklaar , had ik willen weten of ik je goed begrijp...

                              Bedoel je dat het licht te vlak is, en er niet licht/schaduw spel in de foto zit ?
                              Dus niet te veel licht, maar te weinig licht (lichteffect) ?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                              Ik vind het zeker niet mis... daar niet van.
                              Maar nu ga je mij voor zot verklaren: Ik vind dat er gewoon teveel licht overal in het plaatje aanwezig is. (niet als in "overbelicht, maar mijn oog heeft wat nood aan licht vs schaduw... kweet niet of je begrijpt wat ik bedoel?)
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X