Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter


    Voor de liefhebbers
    grote versie
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

    Ook een prachtplaat met een fraai vergezicht....

    Deze oogt qua lichtval frisser en meer helder (vooral in de zee)... Het kleuren en golvenspel vind ik in dit geval (ondanks iets drukker) toch heerlijk en beter kijken.
    Ondanks dat het beide prachtplaten zijn zou ik deze liever aan de muur hebben hangen vanwege de helderheid en een iets minder sober karakter en dat je de mooie zee en golven beter ziet...

    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

      deze vind ik persoonlijk de betere...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

        Ik vind deze ook frisser en aangenamer kijken, beide mooi maar deze heeft toch mijn voorkeur
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

          Ik ga even tegenstrijdig doen. Voor mij de langere sluitertijd. Dat geeft meer rust in de opname. Nu is het een tikkeltje te druk in combinatie met de rotsen. Maar de hooglichten/middentonen zijn hier wel juister naar mijn mening. Ik zou de rotsen van deze opname en de zee met de lange sluitertijd combineren.
          Jochenvde Photography
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
            Ik ga even tegenstrijdig doen. Voor mij de langere sluitertijd. Dat geeft meer rust in de opname. Nu is het een tikkeltje te druk in combinatie met de rotsen. Maar de hooglichten/middentonen zijn hier wel juister naar mijn mening. Ik zou de rotsen van deze opname en de zee met de lange sluitertijd combineren.
            Klopt idd wat je zegt ik heb in deze wat meer pit gestoken, naderhand gezien geniet deze nu toch ook mijn eigen voorkeur [emoji6]

            Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

            Comment


            • #7
              Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

              Geef mij maar de korte sluitertijd. Het is daar nu eenmaal niet rustig.

              Comment


              • #8
                Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                Beide foto's vind ik qua compositie zeer geslaagd. Hoewel ik wel fan ben van lange sluitertijd vind ik hier de korte beter. In dit beeld wil ik immers de ruige zee zien. Wat ik me enkel nog afvraag is of het oplichten van de achterste rotsen het oog niet beter in het beeld zou leiden. Nu blijf ik steken op de heldere voorgrond...
                www.erikthomas.be

                Comment


                • #9
                  Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                  Mooie compositie en korte sluitertijd vind ik hier wel bij passen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                    vind deze mooier dan met de lange sluiten....Deze is veel meer naturel....the real stuff....

                    Groeten
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                      Voor mij is deze zeker de betere, prachtig.
                      Ronny

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                        Ook wederom mooi Patrick, maar je weet dat mijn voorkeur sowieso naar de andere met lange sluitertijd uitgaat hé
                        Deze is veel drukker, logisch uiteraard, waarbij degene met lange sluitertijd je echt van de omgeving laat genieten gaat hier het water met de aandacht lopen
                        Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                          De woeste kracht van de zee komt in deze foto meer tot uiting.
                          Beide opnames kan ik waarderen. Veel hangt af van de stemming van de kijker (in mijn geval)
                          Op het ene moment zal ik mij liever laten leiden door de lange sluitertijd (kan je meer wegdromen), een ander moment deze hier.

                          Groetjes,
                          Dirk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                            ik heb op dezelfde plaats foto's gemaakt maar onder veel minder gunstige omstandigheden. Zeer mooie compo en dan de kleuren die geweldig fris ogen. Ik moet er zeker terug naar toe en hopelijk onder betere omstandigheden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bretagne Pointe de Pen-Hir met korte sluiter

                              Het zijn twee mooie platen en ze hebben beide voordelen. Als ik moet kiezen ga ik toch ook voor deze. Het woeste en ruwe komt beter tot zijn recht in deze foto. Dus de kijker krijgt meer de echte sfeer mee.

                              Comment

                              Working...
                              X