Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brand in Velzeke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brand in Velzeke

    Ik wist eigenlijk niet goed waar ik hem moest plaatsen, hier of bij stillleven. Indien het niet goed is mag hij altijd verplaatst worden

    Beetje spijt van dat ik geen telelens met me mee heb genomen als ik zie hoe dicht ik kon komen. Ik zag de foto's van de brandweerman op de ladder omgeven door de rook en het vuur al mijn hoofd voor me Maar vond dit toch ook een leuk resultaat.


  • #2
    Re: Brand in Velzeke

    telelens had misschien wel een toegevoegde waarde geweest.
    Maar deze vind ik ook al spectaculair hoor !!
    [FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be

    Comment


    • #3
      Re: Brand in Velzeke

      Ja, amai, Ik zag zo'n mooie donderwolk in de verte, op weg naar huis vanavond...

      Toen ik dichter kwam vond ik die wolk wel heel laag hangen... Had snel door dat het een rookwolk was.

      Ben dan de "bron" gaan opzoeken, en ondertussen hoorde ik in het nieuws van die zware brand in dat slachthuis.
      Indrukwekkende rookpluim die van vele kilometers in het rond zichtbaar was.

      Jammer genoeg geen deftige cam bij, enkel wat shots gemaakt met gsm en kleine pocket camera...

      Heel mooi dit drama weergeven !

      Edit : wat zijn die groene puntjes in die zwarte wolk als je op jouw foto klikt ?
      Last edited by Dama; 17 juni 2011, 22:05.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Brand in Velzeke

        "Brand in Velzeke"
        ik dacht dat ik weer een rode avondlucht ging te zien krijgen.
        maar het is verdorie een échte brand. leuk.

        wees blij dat je geen telelens bij had,
        want dit is een mooie opname!

        Comment


        • #5
          Re: Brand in Velzeke

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Ja, amai, Ik zag zo'n mooie donderwolk in de verte, op weg naar huis vanavond...

          Toen ik dichter kwam vond ik die wolk wel heel laag hangen... Had snel door dat het een rookwolk was.

          Ben dan de "bron" gaan opzoeken, en ondertussen hoorde ik in het nieuws van die zware brand in dat slachthuis.
          Indrukwekkende rookpluim die van vele kilometers in het rond zichtbaar was.

          Jammer genoeg geen deftige cam bij, enkel wat shots gemaakt met gsm en kleine pocket camera...

          Heel mooi dit drama weergeven !

          Edit : wat zijn die groene puntjes in die zwarte wolk als je op jouw foto klikt ?
          Dank je

          Denk dat dat een cirkeltje van een vuiltje op de sensor is dat ik vergeten weghalen heb. Morgen even doen

          Comment


          • #6
            Re: Brand in Velzeke

            Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk bericht
            Dank je

            Denk dat dat een cirkeltje van een vuiltje op de sensor is dat ik vergeten weghalen heb. Morgen even doen
            Nu zie ik ze niet meer... Het was raar, want het was alsof ze bewogen... Iets met opbouw van het beeld te maken mss (compressie) ? Never mind...
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Brand in Velzeke

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              "Brand in Velzeke"
              ik dacht dat ik weer een rode avondlucht ging te zien krijgen.
              maar het is verdorie een échte brand. leuk.

              wees blij dat je geen telelens bij had,
              want dit is een mooie opname!
              Volledig mee eens. Had me ook weeral verwacht aan zo'n avond met wat avondrood waar
              een fotograaf graag vuur in ziet. Deze heeft tenminste pit. Goed gestookt.

              Comment

              Working...
              X