dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bleu ice
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Comment
-
Re: Bleu ice
2 reacties op bijna 160 kijkers, ik weet niet waarom ik zelf al die moeite doe om bij zoveel mogelijk mensen iets te schrijven. Het is bijna de moeite niet waard om hier nog iets te posten [emoji51]
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Altijd mooi hoe er in sneeuw en ijs zo'n mooie blauwe goed tevoorschijn komt.
Toegepaste sluitertijd pakt ook goed uit. Fraaie foto, Patrick.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Heel mooie opname..blauw omdat het zoetwater is..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht2 reacties op bijna 160 kijkers, ik weet niet waarom ik zelf al die moeite doe om bij zoveel mogelijk mensen iets te schrijven. Het is bijna de moeite niet waard om hier nog iets te posten [emoji51]
De natuur omgevormd tot een kunstwerk met een prachtig resultaat !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtOeijejoei Bopatje, wat lees ik nu ! Maar wat moeten dan (vele) anderen zeggen ?
De natuur omgevormd tot een kunstwerk met een prachtig resultaat !
Comment
-
Knap beeld !
Wat betreft kijkers/reacties verklaart dit toch wel een en ander :
Er zijn momenteel 336 gebruikers online. 9 leden en 327 gasten
gasten kunnen kijken, ze worden meegeteld maar als gast kunnen ze niet reageren
Men zou beter dat aantal keren dat een beeld gewoon bekeken wordt niet publiceren, het is hier al meer een bron van ergernis geweest.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Het is een mooie foto!
Wat ik jammer vind en ik denk dat je daar niet direct iets kunt aan veranderen, of je zou al een mens in het beeld moeten opnemen, is dat je als kijker geen flauw benul hebt hoe groot of klein die ijsklompen zijn.
Enne...wat die andere opmerking betreft: Tja...moet je eens naar deze foto kijken. 694 Kijkers en zonder mijn bedankje, 3 reacties...
En dan heb je er nog die je op geen enkele foto ziet voorbijkomen noch voor positieve noch voor negatieve commentaar...Maar om met een calvinistisch vingertje te zwaaien duurt het welgeteld 59 minuten...Maar goed, ook dat was mijn eigen fout/onachtzaamheid.
Ofwel reageer je een paar keren op mensen waarvan je nooit ééns een antwoordje krijgt...Als het dan steeds meer op een monoloog begint te lijken...tja dan geef je het ook op hé...Dan zijn ze blijkbaar niet geïnteresseerd in je mening en steek je er ook geen tijd meer in.
Dit slaat helemaal niet op jou en is gewoon meegeven dat je niet de enige bent. Zoals Raymond reeds terecht opmerkte.
Zeker de bedoeling niet om je topic te vervuilen, dus ik ga er niet over doordrammen. Weet je, ik prijs me gelukkig dat het "maar" een hobby is
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
Marc jij verwoord het mooi zoals ik het voel [emoji4].
Wat de grote betreft, tja zoiets is altijd moeilijk als er geen vergelijkingspunt is, maar ik kan je verzekeren dat je als mens gemakkelijk in dat gat van de eerste ijsblok kan, om je een idee te geven, trouwens dank dat jij ook de moeite doet om te reageren [emoji4]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht...
Wat de grote betreft, tja zoiets is altijd moeilijk als er geen vergelijkingspunt is, maar ik kan je verzekeren dat je als mens gemakkelijk in dat gat van de eerste ijsblok kan, om je een idee te geven, trouwens dank dat jij ook de moeite doet om te reageren [emoji4]
MarcPerfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Comment
-
-
Heel mooi met die horizon erachter. Lagen die ijsblokken op een ondiep stuk (dus aangespoelde brokken van een ijsberg of gletsjer)?
Ik heb er indertijd ook gezien aan de rand van de Vatnajokul (een van de outlets naar de oceaan). Je kon er zelfs met een zodiac tussen varen. Prachtig IJslands landschap!
Comment
-
Ik kan jullie verzekeren dat Patrick erg veel moeite doet voor zijn foto's, ook al heel veel kou heeft geleden ervoor (en ik ook). Hij is één van de weinigen waarvoor ik geen geheimen heb betreft locaties op IJsland (ik ben de laatste keer nog een paar plekken vergeten te beschrijven en als ik mag ga ik bier mee geven dat exclusief door mijn zoon wordt gebrouwen, gewoon omdat het vele IJslandse deuren opent want ze zijn er gek van). We zien elkaar nog wel in dat verband.
Comment
Comment