Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blea Tarn UK

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Blea Tarn UK

    Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
    Ach gelukkig is De rest wel goed. en de abberatie is een eigenschap van de lens, niet van de fotograaf, perfectie bestaat niet. Voor verder gebruik zal ik dat meenemen en verwijderen.
    Sarcastische reactie Guido op toch wel een volgens mij goedbedoelde comment
    Chromatische aberratie is eigenlijk toch makkelijk weg te werken, alhoewel ik het bij deze opname niet echt zie

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: Blea Tarn UK

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Sarcastische reactie Guido op toch wel een volgens mij goedbedoelde comment
      Chromatische aberratie is eigenlijk toch makkelijk weg te werken, alhoewel ik het bij deze opname niet echt zie

      grts
      Sieg
      Dat is zo,maar ik ga niet altijd op zoek naar mogelijke fouten in foto's, en ze bij wijze spreken 300x vergroten om toch maar wat te vinden. ik vind het erg dat men zich daar aan stoort, het had ook kunnen verwoord worden met " ik merk , of zie wat abberratie" en ik geef ook toe , ik heb er geen aandacht aan geschonken. Misschien wat té sarcastisch geantwoord, ok.
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #18
        Re: Blea Tarn UK

        De C.A. zie ik niet, maar dat terzijde.
        Op dit forum, ga ik er altijd vanuit dat mensen het goed bedoelen. Dus mogelijke opmerken hebben het doel om elkaar op te stuwen, wat scherper te maken, waardoor de kwaliteit van de foto's steeds beter wordt.
        Ik vergroot nooit, en kijk op de grootte zoals iemand een foto plaatst. Ik geef wel toe dat ik een kritische kijker ben.
        Graag wil ik een voorbeeld geven : Stel je fotografeert een prachtige dame, met een heel knap gezicht. Maar mevrouw heeft die dag net een opkomend puistje op haar neus.
        Wat doen we dan ?
        Of met visagie, of met Photoshop proberen wij dat schoonheidsfoutje weg te werken.
        Ook landschappen hebben weleens "puistjes", of wij fotografen en/of toestel, doen iets waardoor we er 1 veroorzaken. Wat is er mooier, dan elkaar daar op te wijzen, waardoor er hier nog betere foto's te zien zijn.
        Maar ook fijn dat je inzag dat je reactie een tikje scherp was.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #19
          Re: Blea Tarn UK

          Mooi beeld dit, met sprankelende kleuren.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #20
            Re: Blea Tarn UK

            Knap beeld, de opmerking van Johan ivm de nogal prominent in beeld komende muur volg ik maar dat stapje naar links was waarschijnlijk niet zo evident
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #21
              Re: Blea Tarn UK

              Proficiat voor de HOF

              Comment


              • #22
                Re: Blea Tarn UK

                Proficiat met je HOF

                grt
                Gerrit

                Comment


                • #23
                  Re: Blea Tarn UK

                  Proficiat met je HOF!
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #24
                    Re: Blea Tarn UK

                    Proficiat met je HoF
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #25
                      Re: Blea Tarn UK

                      proficiat met jouw HoF!

                      Comment


                      • #26
                        Re: Blea Tarn UK

                        Dank allen om de felicitaties, leuk om te lezen !!
                        https://ggpics.be/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Blea Tarn UK

                          Proficiat met je HOF

                          Comment


                          • #28
                            Re: Blea Tarn UK

                            Proficiat met je HoF!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Blea Tarn UK

                              Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                              Dat is zo,maar ik ga niet altijd op zoek naar mogelijke fouten in foto's, en ze bij wijze spreken 300x vergroten om toch maar wat te vinden. ik vind het erg dat men zich daar aan stoort, het had ook kunnen verwoord worden met " ik merk , of zie wat abberratie" en ik geef ook toe , ik heb er geen aandacht aan geschonken. Misschien wat té sarcastisch geantwoord, ok.
                              Guido, mijn comment was zeker niet bedoeld om afbraak te doen van uw werk.
                              Ik wou enkel mijn mening geven, want dit is tenslotte waarom men hier foto's post?
                              Of verwacht je enkel dat mensen antwoorden met 'wauw, mooi, knap, ...'?

                              Proficiat met je HOF want het is en blijft een mooie opname!
                              Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Blea Tarn UK

                                Proficiat met je HOF

                                grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                                Comment

                                Working...
                                X