Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge tegenlicht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Blankenberge tegenlicht

    als ik binnenkort mijn fototentoonstelling hou in Blankenberge moet ik de stad wat in het licht plaatsen hè ,en ik ben op dit ogenblik niet alleen hier
    dank om te kijken

  • #2
    Re: Blankenberge tegenlicht

    En hoe ga je de voorbijgangers nieuwsgierig maken ? Misschien door het prachtige licht in hun ogen te laten schijnen zoals in deze foto !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge tegenlicht

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      En hoe ga je de voorbijgangers nieuwsgierig maken ? Misschien door het prachtige licht in hun ogen te laten schijnen zoals in deze foto !
      Ik hoop vooral door ze te verwennen met het bekijken van onze foto's, [emoji4][emoji4][emoji4], dank voor je reactie Raymond [emoji6]

      Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge tegenlicht

        Aan je opnames zal het niet liggen Patrick, da's in ieder geval al hele knappe reclame voor Blankenberge
        Ook deze is weer heel mooi uitgevoerd en niet zo evident recht tegen de zon in, goe lenske hé

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge tegenlicht

          Heel mooi maar mag van mij ook zonder de zon..
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Blankenberge tegenlicht

            Ben eerder een 'Ardennen-mens'.
            Maar deze foto kan ik zeker wel smaken (misschien omdat er eens geen mensen op het strand te zien zijn )

            Comment


            • #7
              Re: Blankenberge tegenlicht

              Knappe foto.
              https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

              Comment


              • #8
                Re: Blankenberge tegenlicht

                Knap hoe je dat zonnetje zo stralend heb weten vast te leggen. Ik probeer zeker is langs te komen op de tentoonstelling. Wanneer zijn de fotografen zelf aanwezig voor een kennismaking?
                Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                Groeten
                Kurt

                Comment


                • #9
                  Re: Blankenberge tegenlicht

                  Oorspronkelijk geplaatst door K.photo Bekijk bericht
                  Knap hoe je dat zonnetje zo stralend heb weten vast te leggen. Ik probeer zeker is langs te komen op de tentoonstelling. Wanneer zijn de fotografen zelf aanwezig voor een kennismaking?
                  In principe zal ik en waarschijnlijk ook Pascale daar continu aanwezig zijn, stel je zeker voor [emoji6]. Je bent welkom, altijd tof om de gezichten achter de nickname te leren kennen [emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]

                  Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blankenberge tegenlicht

                    Amai, heel knap vastgelegd hoor. Hoe doe je dit zonder heel die voorgrond te onderbelichten?

                    Heb je ergens link ivm de tentoonstelling?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Blankenberge tegenlicht

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk bericht
                      Amai, heel knap vastgelegd hoor. Hoe doe je dit zonder heel die voorgrond te onderbelichten?

                      Heb je ergens link ivm de tentoonstelling?
                      de foto is dan ook één belichting , komt voornamelijk door het groot dynamisch bereik van je toestel ,dit wordt alsmaar beter
                      de link staat onder mijn foto (als handtekening) .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Blankenberge tegenlicht

                        Sjiek gedaan, Patrick!
                        http://www.paulvanrooy.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Blankenberge tegenlicht

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          Heel mooi maar mag van mij ook zonder de zon..
                          grt,bouk.
                          Oho Bouk, met alle respect, maar die zon erbij maakt toch een enorm groot pluspunt.
                          Hoeveel onder ons gaan erin slagen zulke prent te schieten?
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Blankenberge tegenlicht

                            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                            de foto is dan ook één belichting , komt voornamelijk door het groot dynamisch bereik van je toestel ,dit wordt alsmaar beter
                            Ikzelf loop op dat gebied tegen de beperkingen van mijn sterk verouderd toestel aan.
                            Soms lukt het me, soms ook niet. Het is vaak een compromis zoeken tussen een voldoende dichtgeknepen diafragma en de belichting van de schaduwdelen voldoende van de linkerkant van het histogram weghouden.

                            Bij deze foto heb je duidelijk alles onder controle. De zon doet het zeer goed en de omgeving evenzeer
                            Wellicht sterke groothoek en ergens tussen f/18 - f/22 zou ik denken.

                            Mvg.,
                            Smets84

                            Comment


                            • #15
                              Re: Blankenberge tegenlicht

                              Prachtige foto en een knap voorbeeeld hoe je, in dit geval tegenlicht, kan beheersen. Het is idd zo dat de laatste generaties toestellen al serieus wat mogelijkheden hebben, maar dit resultaat is
                              toch een toppertje hoor

                              Comment

                              Working...
                              X