Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bewolkt met kans op regen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bewolkt met kans op regen

    Bedankt om te kijken en voor je commentaar.

    Dit beeld is een pano van 4 van afgelopen maandagavond, nabij de jeugdgevangenis is Everberg.

    Sony α7ii
    5OOpx

  • #2
    Re: Bewolkt met kans op regen

    Je woont daar in een ideale streek voor fotografie, glooiende landschappen waar bij deze weinig van te merken is Schitterende sfeer en goede diepte, de gele schijn zou ik wat temperen want daar is de hemel zeer actief terwijl het pad rechts loopt zonder sterk punt in de achtergrond waardoor een duel in visie (bekijken van het geheel) ontstaat.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Bewolkt met kans op regen

      Prachtig moment maar de compo wringt
      Het pad leid je weg van het interessante in de opname, zeker omdat het op het einde nog een bocht maakt naar het kader toe
      Dus hier had je beter het veld als voorgrond genomen met die imposante lucht erboven, op die manier gaat alle aandacht naar het hoofdonderwerp
      De kleursetting is er inderdaad iets over maar da's kwestie van ieder z'n persoonlijke smaak

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Bewolkt met kans op regen

        Bedankt voor de input.

        De glooiende landschappen zijn hier inderdaad rijkelijk aanwezig. Echter de wolken zagen dit anders toen ik net op deze relatief vlakke veldweg was.
        De keuze om het pad mee te betrekken leek mij een betere keuze aangezien het veld eerder ééntonig en als groene plek zou overkomen.
        Wat de kleursetting betreft, dat is inderdaad eerder persoonlijke smaak. Ik zou het gele wat kunnen temperen maar vrees dat het beeld dan iets minder sterk zou maken. Ik merk nu ook wel een sterk verschil in kleur op de schermen (werklaptop vs persoonlijke laptop). Misschien moet ik daar toch ook maar eens iets aan doen...
        Sony α7ii
        5OOpx

        Comment

        Working...
        X