Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beschut plekje in IJsland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Beschut plekje in IJsland

    Nog eentje van afgelopen september.

    Een niet zo bekend plekje, maar daarom niet minder mooi.
    We waren blij dat we vanuit de grot wat beschutting hadden, want de wind was op dat moment niet te onderschatten.
    Het uitzicht was in ieder geval de moeite.

    Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

  • #2
    Re: Beschut plekje in IJsland

    Mooie opname en prima belichting, meerdere opnames ?
    Knap resultaat hoor

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Beschut plekje in IJsland

      Mooi. Mag ik vragen waar die is want ik twijfel. Als je het liever niet zegt, geen probleem hoor. Ik dacht even K.......foss maar dat klopt niet omwille van de canyon.
      Maar dat van die wind klopt, ik heb er ook de hele maand September gezeten (en Augustus en Juli) en ik wist bijwijlen niet wat me overkwam, nochtans heb ik een expeditietent, een van de beste die er te koop zijn. Dus ik begrijp wat je bedoelt.

      Comment


      • #4
        Re: Beschut plekje in IJsland

        prachtige plaat - mooie compo zo vanuit de grot
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Beschut plekje in IJsland

          Unieke omgeving en heel goed vastgelegd.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Beschut plekje in IJsland

            Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Mooi. Mag ik vragen waar die is want ik twijfel. Als je het liever niet zegt, geen probleem hoor. Ik dacht even K.......foss maar dat klopt niet omwille van de canyon.
            Maar dat van die wind klopt, ik heb er ook de hele maand September gezeten (en Augustus en Juli) en ik wist bijwijlen niet wat me overkwam, nochtans heb ik een expeditietent, een van de beste die er te koop zijn. Dus ik begrijp wat je bedoelt.
            Neen deze ligt ergens in het oosten van IJsland. Stuur me gerust een berichtje als je er zelf eens naartoe wilt gaan
            Bouwjaar 1993. Canon 70D - Tokina 11-16- Canon 17-55 - ... + Canon powershot SX60

            Comment


            • #7
              Re: Beschut plekje in IJsland

              ja zoals we Ijsland kennen de ruw en puurheid zelf , knappe foto !

              Comment


              • #8
                Re: Beschut plekje in IJsland

                Mooi hoe de rots een gepast kader vormt. Dat noemen ze van de nood een deugd maken
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Beschut plekje in IJsland

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gunthy Bekijk bericht
                  Neen deze ligt ergens in het oosten van IJsland. Stuur me gerust een berichtje als je er zelf eens naartoe wilt gaan
                  Bedankt voor je reactie

                  Comment

                  Working...
                  X