Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
niet slecht, maar die takjes bovenaan zou ik weg doen
Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
Die takken met herfstkleuren heb ik er opzettelijk bijgenomen om diepte te creëren in de foto. Anders toont het beeld te vlak met al die gebouwen op een rij. Ben benieuwd naar andere reacties.
grts,
Raf.
mij storen ze niet ze vormen eerder een natuurlijk kader , mooie foto met herfstachtig uitzicht , ben er ook al enkele keren geweest ,mooie streek en vooral lekkere wijn ,knap werk
tja, die takken : dat is toch een goede oplossing om een lege hemel te verdoezelen. Er waren blijkbaar geen wolken. Als er ook niets interessants op het water drijft en je wil een brede kijk gunnen op de oever, dan is dit toch de beste oplossing ?
Ik vind de takken ook een goede keuze. Het creëert zoals gezegd wat diepte en een mooi natuurlijk kader. Was wel mooier geweest als het wat 'eerlijker' verdeeld was; die rode takken links weg, en wat meer rechts boven. Nu komt het wat ongebalanceerd over./ Maar goed, kan je niet veel aan doen ;-) Ik vind 'm mooi.
Comment