Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

avondval in Gemene Weidebeek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • avondval in Gemene Weidebeek

    Dit is m'n eerste poging tot een beetje HDR editeer werk. Deze werd in Photoshop samengesteld uit drie verschillende belichtingen, elk 2 stops uiteen (AEB to the rescue ). Hopelijk vinden jullie het iets.

    Bram



    Mmmh, nu ik het zelf zo zie, heeft het precies nogal fletse kleuren. Hopelijk is dit enkel omdat ik nu op een laptop zit te kijken :/
    bram de greve photography | gallery | myspace
    Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

  • #2
    Re: avondval in Gemene Weidebeek

    Kleuren komen ook hier inderdaad nogal flets over.
    Bovendien zegt de compositie me weinig.
    Misschien een mooi experimentje, maar resultaat ... ?

    Groetjes, Wim
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

    Comment


    • #3
      Re: avondval in Gemene Weidebeek

      beetje vreemde kleuren, vind hem wel mooier, als er een heel stuk van de bovenkant af gaat.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: avondval in Gemene Weidebeek

        Het heeft een beetje geduurd. Ik was even internetloos, en daarna heb ik deze topic zelf uit het oog verloren

        Bedankt voor jullie reacties. Ik heb geprobeerd de kleuren wat te satureren, en een stuk te croppen. Een kadertjes toevoegen blijkt in te zijn =) Lijkt dit er al meer op?

        Bramz

        bram de greve photography | gallery | myspace
        Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

        Comment


        • #5
          Re: avondval in Gemene Weidebeek

          De 'bewerking' kan ik mee leven.
          Maar de scherpte?


          mvg,


          Roland

          Comment


          • #6
            Re: avondval in Gemene Weidebeek

            Die is inderdaad wat min, bedankt voor je reactie. Ik heb al langer de indruk dat m'n autofocus niet helemaal doet wat ie moet doen. Het wordt tijd om dat eens van naderbij te bekijken.

            Bram
            bram de greve photography | gallery | myspace
            Canon EOS 50D, EOS 400D, EF-S 17-55 f2.8 IS USM - EF 50mm f/1.8 II - EF 100mm f/2.0 USM - speedlite 430EX - Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM

            Comment

            Working...
            X