Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
mooie afwerking , knap contrast en scherpte
nb : wat zijn die witte puntjes op de planten ? mij lijkt het of er maar 1 puntje per spriet is.
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik denk dat het reflecties zijn op waterdruppeltjes in de felle zon. Het was mij ook opgevallen. Ik heb het originele beeld (12MB) sterk vergroot en ik denk dat het sapdruppeltjes of waterdruppeltjes zijn.
Goed gezien Raf en mooi vastgelegd
Ik denk dat deze ook wel mooi zou zijn in zw-wt als meer abstract en sterke afwerking
zoiets bedoel ik Raf KLIK
grts
Sieg
Inderdaad zwart/wit omzetting is zeker een optie voor dergelijk onderwerp. Het wordt nog meer een abstract beeld op die manier. Bedankt voor de tip Siegfried!
grts,
Raf.
Ik ben blij op dergelijke foto zulke positieve reacties te mogen lezen want dit genre (détails, dichtbij enz.) heeft in deze categorie meestal weinig bijval. Wervelend goede natuurfoto, Raf !
Ik ben blij op dergelijke foto zulke positieve reacties te mogen lezen want dit genre (détails, dichtbij enz.) heeft in deze categorie meestal weinig bijval. Wervelend goede natuurfoto, Raf !
Bedankt voor de positieve reacties.
Inderdaad ik aarzelde wat om deze te posten omdat het geen landschap of zeezicht is. Maar toch natuur nietwaar? En de natuur kan soms voor kunstenaar spelen.
grts,
Raf.
Comment