Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ja, ge zou voor minder ! Hangt het al niet wat scheef ?
Wat de foto betreft : voor mij hoefde er niet zoveel lucht bij. Als de helft weggelaten wordt, dan vind ik het panoramisch gevoel beter.
Bedankt voor de reacties. Heb eens een update gemaakt met minder lucht, en iets meer van het achterliggende duinenlandschap.
Ik vind 4 op 5 een mooie verhouding in het algemeen voor landschapsfoto's - niet direct te maken met Instagram of zo (gebruik dat niet). Maar hier inderdaad weinig meerwaarde. De lucht was net niet dramatisch genoeg, zeker niet vergeleken met de wind die mij bijna omver blies. Denk dat de update inderdaad beter is.
Dit zal ook wel zonevreemd gebouwd geweest zijn (als dat toen al bestond). Zonde dat men duinenlandschap deels kapot maakte met die bouwsels. Maar ja, als de groenen gelijk krijgen staat dit binnenkort onder water.
Maar een echt goede foto hoor. De update is prachtig.
Ik vind ze alletwee heel mooi, wat een sfeer. Denk niet dat ik er zou willen wonen, een beetje te koud in de winter maar in de zomer.... kan je alleen van dromen.
Ik vind eigenlijk de eerste ook wel beter, het geeft mij een iets meer filmische indruk. Het is toch echt een locatie om een film op te nemen.
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvanckyBekijk bericht
Ik vind ze alletwee heel mooi, wat een sfeer. Denk niet dat ik er zou willen wonen, een beetje te koud in de winter maar in de zomer.... kan je alleen van dromen.
Ik vind eigenlijk de eerste ook wel beter, het geeft mij een iets meer filmische indruk. Het is toch echt een locatie om een film op te nemen.
Comment