Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aan de voet van de gletsjer (ijsland ) + extra foto om omgeving in te schatten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] aan de voet van de gletsjer (ijsland ) + extra foto om omgeving in te schatten

    doordat het meer helemaal bevroren was konden we wandelen tot tegen de gletsjer ,al was het toch een beetje een berekend risico ,
    we zijn daar toen gebleven tot midden in de nacht met de hoop op poollicht we hebben het gezien maar heel zwakjes
    maar we hadden wel zo een gevoel van op een andere planeet te zijn ,een prachtige sterrenhemel op zo een afgelegen plaats.
    O ja en dan je weg terugvinden in het donker .met de gps op de smartphone en een lichtje op ons hoofd toch een km of 3 wandelen !
    Deze is natuurlijk een stuk vroeger gemaakt .

    grote versie met extra klik voor optimale scherpte

    extra foto onderaan in topic


    dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 19 december 2020, 11:51.

  • #2
    Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

    Mooie compositie, lijnen, zacht licht en locatie. Ik voel de koude tot hier.

    Comment


    • #3
      Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

      Prachtig stukje natuur en ook weer klasse vastgelegd... door de voorgrond/compo word je als het ware de foto in gezogen, alsof je er zelf bent..

      Ik ben overigens ook wel benieuwd of er nog een foto van de sterrenhemel geplaatst wordt, lijkt me ook super..?



      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

        Knappe foto jammer dat het poollicht maar lichtjes was want dat was daar wel een mooie locatie voor geweest met weinig volk in de weg . De nodige portie avontuur toch, batterij van de GSM plat en je kan hopen dat de voetsporen nog te vinden zijn
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Knappe foto jammer dat het poollicht maar lichtjes was want dat was daar wel een mooie locatie voor geweest met weinig volk in de weg . De nodige portie avontuur toch, batterij van de GSM plat en je kan hopen dat de voetsporen nog te vinden zijn
          zo was het idd Frans ,vertrouwen op de moderne electronica , want geloof me terug komen in het donker is heel anders dan in klaarlichte dag , zeker in een sneeuwlandschap ,gelukkig hadden we daar ook rekening mee gehouden in het doorgaan door vooral herkennings punten te onthouden . en idd op onze voetstappen in de sneeuw terugkeren ,maar ook avontuur is een mooie ervaring en we waren met 3 om ons zelf te loodsen

          Comment


          • #6
            Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

            Heel mooie compositie. Die kleine dichtgevroren plas links geeft een mooie diepte aan de foto.

            Comment


            • #7
              Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

              prachtig beeld en dito beleving als ik zo alles goed lees....

              Groetjes
              Freddy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                Wordt steeds mooier als je er wat langer naar kijkt.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                  Moet een prachtige ervaring geweest zijn, en het levert dan ook nog eens een prachtbeeld op
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

                  Comment


                  • #10
                    Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                    Prachtig sneeuw-en ijs landschap.
                    Als ik doorklik, krijg ik bijna de neiging om een balletje te maken.
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                      Bij mij komt de foto erg plat over, met weinig diepte...
                      Het totale beeld is een leuk kiekje, maar ik denk dat er meer in close up sterkere beelden uit te halen zijn.
                      Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

                      Comment


                      • #12
                        Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                        Oorspronkelijk geplaatst door D80 Bekijk bericht
                        Bij mij komt de foto erg plat over, met weinig diepte...
                        Het totale beeld is een leuk kiekje, maar ik denk dat er meer in close up sterkere beelden uit te halen zijn.
                        Smaken verschillen, maar het is je goed recht jou eerlijke mening te geven [emoji6], close ups heb ik ook, maar dan mis je het totaal beeld van deze mooie omgeving, Het is nu eenmaal een sneeuw landschap op een gletsjer meer daar is alleen maar sneeuw en ijs, juist dat maakt het voor mij zo mooi en een beetje minimalistisch.

                        Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                          Prachtig totaalbeeld met een mooie diepte mede door de bevroren plas.
                          Groeten Andre

                          Comment


                          • #14
                            Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                            Een moment om te koesteren en het verhaal erbij, maakt het af. Ik probeer mij af te vragen hoe groot, klein alles was op het beeld, wat het voor mij een intrigerende foto maakt.
                            https://www.behance.net/Lynx1966

                            Comment


                            • #15
                              Re: aan de voet van de gletsjer (ijsland )

                              Mooi landschap mooi vastgelegd!

                              Comment

                              Working...
                              X