Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

4 broers in het bos + VARIANT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 4 broers in het bos + VARIANT

    toch nog wat materiaal van de winterse prik plaatsen, al is de dooi al ingezet...
    best op zwarte achtergrond

    klik hier voor meer details...



    op vraag van natuurfreak ook de versie MET onderste stukje, heb er lang over nagedacht en hem toch in versie 1 gepost,
    maar omdat ze het zo vriendelijk vroegen, nu ook deze versie ;-)
    benieuwd of jullie deze beter vinden.
    voor mij persoonlijk de eerste omdat het iets "oneindigs" aan de boom geeft, de grote broer als het ware...


    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 20 februari 2021, 15:33.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: 4 broers in het bos

    Mooie opname Steve en heel mooi afgewerkt,
    Goed gezien hoor

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: 4 broers in het bos

      hele mooie opname..

      was het ook mogelijk om die eerste boom links ook vanaf onder in beeld te krijgen net als zijn broers?

      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: 4 broers in het bos

        Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        hele mooie opname..

        was het ook mogelijk om die eerste boom links ook vanaf onder in beeld te krijgen net als zijn broers?

        Rob,
        VOILA Rob, omdat je het zo mooi vroeg ook de versie MET eindige stam. Heb er LANG over nagedacht, en het feit dat jij het meteen vroeg, betekent dat het een TOPIC is om de meningen te vragen, dus ik wilde de discussie graag aanzwengelen!!
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment


        • #5
          Re: 4 broers in het bos

          Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
          VOILA Rob, omdat je het zo mooi vroeg ook de versie MET eindige stam. Heb er LANG over nagedacht, en het feit dat jij het meteen vroeg, betekent dat het een TOPIC is om de meningen te vragen, dus ik wilde de discussie graag aanzwengelen!!
          Thanks voor de update...
          Als ik mocht kiezen welke ik bij mij thuis aan de muur zou hangen zou ik zonder twijfel voor de update gaan.. gevoelsmatig (uiteraard strikt persoonlijk) is hij nu helemaal af en in evenwicht met mijn gevoel..... prachtplaat hoor!!


          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: 4 broers in het bos

            dat wordt natuurlijk moeilijk kiezen maar zelf zou ik deze met de hele stam nemen maar toch de helft van de voorgrond afsnijden. Eigenlijk dus iets tussen de twee.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Re: 4 broers in het bos

              Leuke gevoelsmatige waarneming van natuurelementen om deze dan compositorisch in een verhaal te gieten, heel knap en origineel. De stammen vind ik iets té ruw bewerkt maar heeft ook zijn charme !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: 4 broers in het bos

                Ik ga voor de update
                Jochenvde Photography
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: 4 broers in het bos

                  Mooi beeld vol texturen! Ik ga voor de update!
                  www.erikthomas.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: 4 broers in het bos

                    Mooie update Steve, doch mijn gevoel gaat uit naar het origineel
                    Misschien net het verschil tussen vastleggen van iets of er je eigen draai aangeven, dus daarmee toch zeker het origineel

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: 4 broers in het bos

                      Heel mooi rustig winterlandschap heb je hier neergezet...
                      Als ik mag of moet kiezen ga ik toch voor het originele. Waarom ??? Ik weet het niet, heb mij al suf bedacht maar er moet toch ergens een reden voor zijn...
                      Bij de update heb je de foto die volledig af is en niets te denken overlaat. Bij de originele heb je nog de spanning van het idee : zou de volledige boom erop beter zijn???
                      Is het dat wat mij doet kiezen voor de originele foto en heeft TS ook iets dergelijks gevoeld??? Ik weet het niet, wat ik wel weet is dat het een mooie foto is...

                      grt
                      Gerrit

                      Comment


                      • #12
                        Re: 4 broers in het bos

                        prachtig en mooi afgewerkt , knappe compo voor mij ook de up met beetje voorgrond

                        Comment


                        • #13
                          Re: 4 broers in het bos

                          Bij de up heb je meer het gevoel dat de bomen verankerd zijn. Dit mis ik bij de eerste omdat
                          de linkse boom zijn voetstuk mist = mijn persoonlijk gevoel.

                          Een heel mooie waarneming die je mooi hebt vastgelegd.
                          Groetjes,
                          Dirk

                          Comment

                          Working...
                          X