Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo yn685 wil niet flitsen op Nikon D3300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yongnuo yn685 wil niet flitsen op Nikon D3300

    Hallo,

    Onlangs kocht ik een Yongnuo flitser yn685 voor mijn Nikon D3300. De flitser op zich werkt perfect. Wanneer ik deze echter aansluit op mijn camera gebeurt er niets. De camera lijkt wel op een bepaalde manier connectie te maken met de flitser, maar wil niet flitsen wanneer ik een foto neem.

    Kan iemand mij helpen met dit probleem?

    Alvast bedankt!

    Groeten!

  • #2
    Re: Yongnuo yn685 wil niet flitsen op Nikon D3300

    Ik zal zeggen pak de handleiding van de D3300 er eens bij en bekijk de filtsinstellingen als je je flitser erop hebt staan....

    Comment


    • #3
      Re: Yongnuo yn685 wil niet flitsen op Nikon D3300

      Wat doet de pop-up flits? Wat doet de sluitertijd als de flits erop staat en aan- en uitgeschakeld wordt? Sommige toestellen flitsen niet als het te licht is en er een overbelichte foto zou opleveren.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Yongnuo yn685 wil niet flitsen op Nikon D3300

        Zet eens je flits op man. en je camera ook op man.
        Normaal zal er iets moeten gebeuren.
        Of je foto ook goed belicht is,dat is iets anders.
        Camera is toch niet ingesteld op niet flitsen??
        Wat je ook nog kunt doen volgens de manual,is terug zetten op fabrieksinstellingen.Knop 2 en 3 indrukken,cfr. manual.
        Is toch een flits voor Nikon,en geen Canon?? (weet het :stomme vraag)
        Last edited by demuro; 1 mei 2020, 15:11.

        Comment


        • #5
          Re: Yongnuo yn685 wil niet flitsen op Nikon D3300

          De flitser werk ook niet als je de camera op Nachtzicht, Selectieve kleur, HDR-Schilderij of Eenvoudig Panorama heft staan.

          Mocht het ondertussen opgelost zijn is het natuurlijk mooi als je dat hier ook meld
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X