Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie weet wat dit is ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie weet wat dit is ?

    Edit mod JLP: het is niet toegestaan om een foto / afbeelding van een ander te tonen, daarom is de foto verwijderd.

    foto Canon Europe
    Last edited by JLP; 25 september 2006, 20:50.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

  • #2
    Re: Wie weet wat dit is ?

    een canon-viewer-Xdrive?
    heb ik er nu eentje gewonnen?
    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Wie weet wat dit is ?

      Het staat toch in de url? Maar het ziet er precies wel rommel uit..
      Canon Eos 400D

      Comment


      • #4
        Re: Wie weet wat dit is ?

        De canon media storage viewer.

        Of een image tank van canon waar je de foto's ook kan op bekijken.

        Oei al veel te laat zo te zien

        Maar mijn productnaam hier is correct

        3.7" scherm, de bp511-A als batterij en leest canon RAW. Dus interessant voor sommige EOS gebruikers. De bediening is alvast al duidelijk voor canon gebruikers ook.

        Wat er hier rommel uitziet ik zou het niet weten. Maar je zal het ons wel vertellen zekers. Ik heb er nog nooit 1 gezien en ook geen nodig....Ik gebruik al andere rommel
        Last edited by Kevlar; 25 september 2006, 16:16.

        Comment


        • #5
          Re: Wie weet wat dit is ?

          Image viewer? Hoe komen jullie daar nou bij?

          Dit is die nieuwe digitale klok van Canon, aangedreven door ouderwetse uurwerktechniek. Ik bedoel, door het raampje kun je het uurwerk notabene zien zitten... dat jullie dat niet zien.

          Comment


          • #6
            Re: Wie weet wat dit is ?

            Dat is dit -> http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=129352

            Ik begrijp soms wel dat mensen hetzelfde topic posten omdat ze een ander niet gezien hebben, maar als je er zelf twee post doet met diezelfde info... dan denk ik toch dat je weet dat je er al één hebt gepost... niet?

            Comment


            • #7
              Re: Wie weet wat dit is ?

              Volgens mij is het die je niet zelf gemaakt hebt en dan nog dubbel gepost.

              Is het hoekje rechts boven aan van de site te klein?

              Jo?
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Wie weet wat dit is ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
                Ik begrijp soms wel dat mensen hetzelfde topic posten omdat ze een ander niet gezien hebben, maar als je er zelf twee post doet met diezelfde info... dan denk ik toch dat je weet dat je er al één hebt gepost... niet?
                Zeker als er maar 10 minuten tussen de beide postings verlopen is ... Aldzheimer?

                Gr's, Wim
                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                Comment


                • #9
                  Re: Wie weet wat dit is ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                  Zeker als er maar 10 minuten tussen de beide postings verlopen is ... Aldzheimer?

                  Gr's, Wim
                  Het is Alzheimer...
                  Toch fijn als iemand nieuwe informatie post? Waarschijnlijk goed bedoeld? niet?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie weet wat dit is ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Plex Bekijk bericht
                    Het is Alzheimer...
                    Toch fijn als iemand nieuwe informatie post? Waarschijnlijk goed bedoeld? niet?
                    Tuurlijk, maar kbedoel, waarom dubbelposten als je weet dat het niet mag.
                    Ik heb helemaal niks tegen nieuwe dingen hoor, enkel tegen dubbelposts... er zijn er al zoveel :d

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie weet wat dit is ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Plex Bekijk bericht
                      Toch fijn als iemand nieuwe informatie post? Waarschijnlijk goed bedoeld? niet?
                      Goed bedoeld, waarschijnlijk wel. Maar op 2 verschillende fora is m.i. niet nodig. Trouwens, dit staat hier verkeerd bij camera's! De mod's mogen het weeral verplaatsen, zeker?

                      Gr's, Wim
                      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie weet wat dit is ?

                        - - -
                        Last edited by Leonidas; 25 september 2006, 21:31. Reden: Niet van toepassing

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie weet wat dit is ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                          Trouwens, dit staat hier verkeerd bij camera's! De mod's mogen het weeral verplaatsen, zeker?
                          Ja ... en de foto achter een link plaatsen zodat anderen ook nog kunnen weten over wat het gaat of het topic sluiten ... nu heeft dit topic helemaal geen nut meer zonder origineel bericht van de TS.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie weet wat dit is ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Ja ... en de foto achter een link plaatsen zodat anderen ook nog kunnen weten over wat het gaat of het topic sluiten ... nu heeft dit topic helemaal geen nut meer zonder origineel bericht van de TS.
                            Zo slim zijn ze nog niet hoor ...
                            Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                            Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie weet wat dit is ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Ja ... en de foto achter een link plaatsen zodat anderen ook nog kunnen weten over wat het gaat of het topic sluiten ... nu heeft dit topic helemaal geen nut meer zonder origineel bericht van de TS.
                              Tja, daar ben ik het wel mee eens. Maar in die andere thread staat nog een link naar een PDF. Daar kun je toch nog zien waar het om gaat.

                              Persmelding van Canon Duitsland Edit mod JLP: Foto's plaatsen van anderen is niet toegestaan, daarom is de foto verwijderd. foto Canon Duitsland 2006-09-25 Met de Canon "Media Storage Viewer" M30 en M80 brengt Canon vanaf Oktober twee mobile "Image Tanks" of "Portable Media Player" op de

                              Comment

                              Working...
                              X