Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar voordelig CF kaarten kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar voordelig CF kaarten kopen

    Ben op zoek naar een EU (online)winkel waar CF (compact flash) kaarten goedkoop te verkrijgen zijn.

    Specifiek denk ik dan een sandisk ultra II 512Mb of 1Gb, of zijn er beterkoop kaarten van andere merken die redelijk gelijkwaardig zijn?


    Vermits ik momenteel maar één kaart zou wensen, spelen de verzendingskosten uiteraard een relatief grote rol.


    Alain

    PS. Een uitgebreide zoektocht op het forum heeft niet echt veel opgeleverd, buiten de "hofleveranciers" en PIN (maar wat met douanekosten en levertermijn..)

  • #2
    Re: waar voordelig CF kaarten kopen



    Hier eens gaan kijken?

    Comment


    • #3
      Re: waar voordelig CF kaarten kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door rikketik
      Ja, is één van de "hofleveranciers" en inderdaad de leveringskosten vallen mee.

      Comment


      • #4
        Re: waar voordelig CF kaarten kopen

        Ik kan je een cf card Ultra II van 1gb bezorgen voor 90 € .

        Ongeopend, Nieuw in doos!!!

        Verzending is 2,00 €

        Comment


        • #5
          Re: waar voordelig CF kaarten kopen

          Rekening houdend met het kleine prijsverschil en toekomstgericht kan je beter een Extreme nemen.

          1GB Ultra II = 90€
          1GB Extreme = 98€

          En goedkoop zijn die nooit, enkel minder duur dan op een ander
          Last edited by VerSeg; 10 oktober 2005, 22:59.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: waar voordelig CF kaarten kopen

            2 weken terug waren de 1 GB CFkes vanKingston amper 59 euro BTWin bij de Makro .. en geen verzendkosten .. gewoon aan de kassa betalen en meenemen

            voor 75 euro kan je ze op veel plaatsen vinden.



            is een online belgische winkel waar ik al regelmatig iets gekocht heb, meestal heel scherpe prijzen, en transport is dacht ik maar 6,5 euro. Momenteel is de site down, maar je kan bestellen via e-mail (je prijsvraag dus ook via e-mail stellen)

            Comment


            • #7
              Re: waar voordelig CF kaarten kopen

              1Gb UltraII, nu te koop op ebay 66 Euro + 15 Eur verzendkosten = 81 Euro.
              Hier.
              Nog wat verder zoeken daar, zou misschien nog betere prijzen geven. Vooral de verzendkosten lijken me veel.
              The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
              Fuji XT-2 + .......

              Comment


              • #8
                Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                alternate.nl is ook wel relaltief goedkoop vind ik
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                Comment


                • #9
                  Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                  Oorspronkelijk geplaatst door def joe
                  1Gb UltraII, nu te koop op ebay 66 Euro + 15 Eur verzendkosten = 81 Euro.
                  Hier.
                  Nog wat verder zoeken daar, zou misschien nog betere prijzen geven. Vooral de verzendkosten lijken me veel.

                  Ik zou toch maar aanraden met deze aanbieding uit te kijken aangezien dit produkt uit Hong Kong wordt verzonden:
                  - Hoe betrouwbaar is de aanbieder? Krijg je het juiste produkt? Krijg je het ueberhaupt?
                  - wat als de douane je een extra rekening bezorgt? En er mag een faktuur inzitten van 10$, die mensen weten ook wat zulk een kaart hier kost.

                  Topaaz

                  Comment


                  • #10
                    Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Topaaz
                    Ik zou toch maar aanraden met deze aanbieding uit te kijken aangezien dit produkt uit Hong Kong wordt verzonden:
                    - Hoe betrouwbaar is de aanbieder? Krijg je het juiste produkt? Krijg je het ueberhaupt?
                    - wat als de douane je een extra rekening bezorgt? En er mag een faktuur inzitten van 10$, die mensen weten ook wat zulk een kaart hier kost.

                    Topaaz
                    Heeft toch een feedbackscore van 100%.
                    En ik denk niet dat ze zich bij de douane zullen bezighouden met een envelopje met 1 CFkaartje in.
                    The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                    Fuji XT-2 + .......

                    Comment


                    • #11
                      Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                      CD's en DVD's, in een bruine enveloppe, passeren de douane zonder problemen vanuit gelijk welk land. De Kaartjes bij PIN schijnen op die manier ook vlot de controles te passeren.
                      Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
                      BE-Wommelgem
                      .: 20D & D700 :.

                      Comment


                      • #12
                        Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                        De douane schumt ook alle forums af.
                        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

                        Comment


                        • #13
                          Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door alainD

                          PS. Een uitgebreide zoektocht op het forum heeft niet echt veel opgeleverd, buiten de "hofleveranciers" en PIN (maar wat met douanekosten en levertermijn..)
                          Heb een keer een bestelling gedaan van een CFkaart bij PIN, en de levering gebeurt vlugger dan een binnenlandse verzending bij onze post. Niet prior wel te verstaan .
                          Maandag besteld, donderdag binnen.
                          Maar van het merk van PIN, Ridata, heb ik al slechte kritieken gelezen ivm de snelheid. Hoewel er 80x opstaat, zou dit niet stroken met de werkelijkheid.
                          The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
                          Fuji XT-2 + .......

                          Comment


                          • #14
                            Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
                            alternate.nl is ook wel relaltief goedkoop vind ik
                            Alternate is inderdaad prijsgunstig, ik kom aan €88 incl verzending mits voorafbetaling, iemand ervaringen met hun oa levertijd?

                            Alain

                            Comment


                            • #15
                              Re: waar voordelig CF kaarten kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                              2 weken terug waren de 1 GB CFkes vanKingston amper 59 euro BTWin bij de Makro .. en geen verzendkosten .. gewoon aan de kassa betalen en meenemen

                              voor 75 euro kan je ze op veel plaatsen vinden.



                              is een online belgische winkel waar ik al regelmatig iets gekocht heb, meestal heel scherpe prijzen, en transport is dacht ik maar 6,5 euro. Momenteel is de site down, maar je kan bestellen via e-mail (je prijsvraag dus ook via e-mail stellen)
                              Is Kingston niet merkelijk trager dat de sandisk ultra II?

                              Alain

                              Comment

                              Working...
                              X