Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

    Oorspronkelijk geplaatst door SuzannaM Bekijk bericht
    inktpatronen opnieuw vullen vind ik niet zo goed, de kwaliteit is minder goed en veel knutselwerk. Ik koop mijn canon inktpatronen aan van een verkoper van kapaza. Hij heeft geen eigen winkel, maar hij zegt dat zen familie in Duitsland inktpatronen produceert en verkoopt en hij koopt ze dan aan en verkoopt ze hier. Het is goede kwaliteit en de prijs is heel goed, maar ongeveer 3 euro per stuk.

    http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=2360835&w=3
    bedankt en welkom op BD.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

      Oorspronkelijk geplaatst door SuzannaM Bekijk bericht
      inktpatronen opnieuw vullen vind ik niet zo goed, de kwaliteit is minder goed en veel knutselwerk. Ik koop mijn canon inktpatronen aan van een verkoper van kapaza. Hij heeft geen eigen winkel, maar hij zegt dat zen familie in Duitsland inktpatronen produceert en verkoopt en hij koopt ze dan aan en verkoopt ze hier. Het is goede kwaliteit en de prijs is heel goed, maar ongeveer 3 euro per stuk.

      http://nl.kapaza.be/li?ca=2_s&id=2360835&w=3
      Veel knutselwerk is er niet aan om inktpatronen te hervullen.
      En wat de inkt betreft, zou de inkt in patronen die 3 euro per stuk kosten beter zijn dan refill-inkt?

      De meeste goedkope alternatieve inktpatronen zullen wel uit China komen.
      Ik heb ook een tijd van die spotgoedkope inktpatronen gebruikt, eerst waren die vrij goed, maar later werden ze steeds slechter (bij dezelfde leverancier).
      Je moet er dus wel wat geluk mee hebben...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

        Er zijn ook sites die originele patronen aan een redelijke prijs verkopen (10 EUR incl voor 14ml).

        Mijn (3 jaar oude) Pixma MX7600 All-in-one drukt daar erg lang mee, ik ben per pagina goedkoper dan een laser, bovendien behoorlijke fotokwaliteit, zelfs op gewoon papier.
        Ik heb de indruk dat een wat duurdere printer zich snel terugverdient in gebruik.
        Het is wel een model met speciale inkt waar je niet zoveel namaak in vindt.

        Ik kocht vroeger bij LDLC in Frankrijk, nu bij 123inkt in Nederland.

        Van deze laatste hun huismerk toch nog eens geprobeerd maar de kleuren waren zo rampzalig dat ik ze heb teruggestuurd, wat zonder probleem is gegaan.

        Ook met andere printers meer geknoei gehad dan wat anders met goedkope inkt, als er moet bespaard worden zal het elders zijn.

        Comment


        • #19
          Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

          Ik kocht mijn cartridges ook tot voor 2 maanden bij 123inkt, maar ik kreeg
          een tip van een bevriende beroepsfotograaf die kocht zijn inkt bij www.smartink.nl Ik kan je verzekeren dat het beter is dan
          123inkt. Hij is niet de goedkoopste maar, wat ik belangrijk vond het werkte perfect en ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.

          Comment


          • #20
            Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Ik heb bij me thuis een goedkope Canon Pixma mp610 voor alles wat wel in kleur maar niet op fotopapier afgedrukt wordt. De prijs van de canon patronen lijkt me de laatste tijd sterk gestegen te zijn. Voor een 13ml patroon betaal je snel 12 euro en persoonlijk vind ik dat een belachelijk hoge prijs. Ik heb de moeite genomen om zo een lege patroon eens te bekijken en het lijkt me niet moeilijk om deze terug te vullen met een injectienaald oid. Waar kan ik flesjes inkjet inkt vinden aan een betaalbare prijs
            Hallo ken je niet iemand die hier in de buurt van Hooglede komt, zoja, kan je er hier wel een paar liter gratis krijgen (Kodak Veris inkt, Cian, magenta, Yellow en black inclusief spoelvloeistof) KLIK HIER

            Proofing inkt, dus geen brol.

            Comment


            • #21
              Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
              Hallo ken je niet iemand die hier in de buurt van Hooglede komt, zoja, kan je er hier wel een paar liter gratis krijgen (Kodak Veris inkt, Cian, magenta, Yellow en black inclusief spoelvloeistof) KLIK HIER

              Proofing inkt, dus geen brol.
              Bedankt voor je reactie en voorstel...maar ik heb al goedkopere patronen gehaald voor alles behalve fotoprints. Ze werken probleemloos. Voor grotere fotoafdrukken kan ik bij een kennis terecht.....ik betaal aan hem het papier en de inkt. Ik druk niet heel dikwijls grote foto's af....te weinig om te investeren in een A3+printer.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment


              • #22
                Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                ik koop al een tijdje mijn (HP) inkt bij 123inkt, ben er zeer tevreden van, kwa prijs en kwa service. Heb ook hun huismerk geprobeerd, maar dat was geen succes. Wel zonder probleem kunnen omruilen.
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

                Comment


                • #23
                  Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                  Hoi Allen
                  Ik kocht mijn inkt vroeger aan bij MVCD in Kampenhout .
                  Bestaan die nog wel ? Vind het raar dat ze hier nog niet vernoemd werden ,was toch goed bekend bij de BD leden dacht ik .

                  Mvg wingske

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                    123 inkt, zeer goede prijsverhouding
                    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                      Ik ben tot nu toe NIET tevreden van KHL, mijn recente printer herkent hun hervulbare patronen niet en ze doen er niets aan om mij verder te helpen.
                      Als dit zou veranderen dan laat ik het jullie wel weten.
                      (inkt gekocht in januari, nu mijn 3e herinnering gemaild...)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                        Ik heb zelf ook een mp610, hier gaan de CLI8 cartridges in. Klopt inderdaad dat het wel prijzig is, goedkoopste setje die ik kon vinden (alle kleuren, en twee zwart) kost 60,50. Zelf heb ik wel hele goede ervaring met de huismerk, dan ben je voor €24 al klaar.. check ook eens Inktweb .

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                          Ik heb bij me thuis een goedkope Canon Pixma mp610 voor alles wat wel in kleur maar niet op fotopapier afgedrukt wordt. De prijs van de canon patronen lijkt me de laatste tijd sterk gestegen te zijn. Voor een 13ml patroon betaal je snel 12 euro en persoonlijk vind ik dat een belachelijk hoge prijs. Ik heb de moeite genomen om zo een lege patroon eens te bekijken en het lijkt me niet moeilijk om deze terug te vullen met een injectienaald oid. Waar kan ik flesjes inkjet inkt vinden aan een betaalbare prijs
                          Opgelet met vullen van patronen.Dit is niet zo simpel als men denkt.
                          Trouwens een patroon heeft ee chips deze wordt herkend door de printer en zal als er geen reset is geweest niet werken.(DUS VERLOREN GELD)
                          Kijk eens op internet voor een alternatief.

                          mvg
                          Marc.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                            ik koop al een tijdje mijn (HP) inkt bij 123inkt, ben er zeer tevreden van, kwa prijs en kwa service. Heb ook hun huismerk geprobeerd, maar dat was geen succes. Wel zonder probleem kunnen omruilen.
                            Zelfde ervaring

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                              Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                              ..... Ik heb de moeite genomen om zo een lege patroon eens te bekijken en het lijkt me niet moeilijk om deze terug te vullen met een injectienaald oid.......
                              ik weet niet of je deze navulmethode al kent:


                              ik, en waarschijnlijk ook anderen hier, vinden dit een gemakkelijke en zeer propere manier om te vullen!
                              Na het vullen reset ik de chip en klaar is kees
                              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar inkt voor vullen printerpartonen kopen

                                Hervulbare patronen Canon cartridges , supervoordelig ! Grotere capaciteit. Vandaag bestellen = morgen geleverd. Extra korting tot 15% !


                                patronen met een auto-reset-chip

                                Geen gaatjes boren, geen resetter kopen.

                                PJW
                                Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

                                Comment

                                Working...
                                X