Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar goedkope Lightbox ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar goedkope Lightbox ?

    Hoi hoi...

    Ik heb eigenlijk een niet al te grote, 40 x 40 cm is groot genoeg lightbox nodig voor producten te fotoraferen die ik aanbied op internet..
    Dit hoeven geen topkwaliteit foto's te zijn, maar er wel redelijk uitzien met een mooie witte achtergrond...

    Zelf knutselen ben ik geen ster in... hihi
    PAs zo'n ding in een foldertje zien staan voor ik meen 40 euro incl lampjes bij de GAMMA...

    Weet iemand waar ze zoiets nog zouden kunnen hebben ?
    Op internet vindt ik alleen heel dure sets incl lampen, en dat is nou ff net niet de bedoeling.
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

  • #2
    Re: Waar goedkope Lightbox ?

    misschien hier een kijken:

    http://forum.belgiumdigital.com/f20/...io-153699.html
    Alpha 100 | 17-70mm 4.5-5.6 | 75-300mm 4.5-5.6 | Minolta 50mm 1.8 | Tamron 17-50mm 2.8 | Metz Mecablitz 48 AF-1

    Comment


    • #3
      Re: Waar goedkope Lightbox ?

      hier een redelijk goeiekope. klik
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Waar goedkope Lightbox ?

        Hello,

        deze thread - Koenig mini studio eens nalezen, ik heb een 40x40x40 lightbox van ValueProducts24 (toen nog uit Duitsland) gekocht, en die werkt prima, deze link wijst naar een set met lampen voor 70 Euro, maar zij verkopen deze tent ook zonder de lampen voor 30 Euro

        Mark
        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

        Comment


        • #5
          Re: Waar goedkope Lightbox ?

          kijk, ja zoiets bedoel ik.....bedankt ..
          Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

          Comment

          Working...
          X