Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

    Ik was al een tijdje op zoek naar een vrouwelijke fototas, eigenlijk een fotografie-sacoche. Alleen de prijzen vielen me wat tegen, én het feit dat ze allemaal vanuit amerika geshipt moesten worden als je er een mooitje wou.

    Nu onlangs heb ik een fototas van www.havearosa.com gewonnen! Heel simpel, je moest je gewoon fan maken van hun facebook pagina, en dan maakte je kans om zo één tas te winnen! Ze doet regelmatig zo'n acties. Ik was de gelukkige, en heb vrijdag mijn mooie rode sophia in ontvangst kunnen nemen. http://www.havearosa.com/?page_id=14

    Ze zijn groot genoeg voor heel wat materiaal, mooi, handig, en voor een prijs van 129€ wel betaalbaar vind ik (gratis voor mij hihihihi). Ze worden in een sociale werkplaats gemaakt, in Nederland. Binnenkort zijn er ook fashionable tassen voor mannen te verkrijgen (B-Bags).

    Ik heb 'm van't weekend uitvoerig getest en dit stak erin: Eos 5Dmk II met de 24-70 erop, dan nog een 50mm, een 85 mm. Eén van deze 2 lenzen op een Eos 1000D geschroefd. Dan heb je kleine zakjes voro geheugenkaartjes, extra batterijen ed.
    De tas is onderverdeeld in compartimentjes (zoals bij normale rugzakken) die je dmv velcro kan verschuiven.

    Echt super fashionable, stevig en erg handig! Een Aanrader! Ik ben fan!

    Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.
    Last edited by LittleLeentje; 6 september 2011, 12:55.
    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

  • #2
    Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

    tis precies een sacoche
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

      Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
      tis precies een sacoche
      Yes Handig toch? Sachoche én fototas in één!! De mensen hebben dan helemaal niet door dat er zoveel waarde in zit, wat je met een vanguard of lowepro wél altijd hebt
      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

      Comment


      • #4
        Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

        Er zit precies nog geen rommel genoeg in een sachoche, proppen ze er nog een fototoestel bij
        Nikon D5100 + 18-105mm VR
        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

        Comment


        • #5
          Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

          Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
          Yes Handig toch? Sachoche én fototas in één!! De mensen hebben dan helemaal niet door dat er zoveel waarde in zit, wat je met een vanguard of lowepro wél altijd hebt
          Ik denk dat ik voor mijn vrouw een nieuwe sachoche ga kopen. Dan moet ik zo niet meer sleuren met mijn rugzak

          Comment


          • #6
            Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

            Oorspronkelijk geplaatst door TwinTraveller Bekijk bericht
            Ik denk dat ik voor mijn vrouw een nieuwe sachoche ga kopen. Dan moet ik zo niet meer sleuren met mijn rugzak
            Hey, da's nog eens een goed idee
            www.indetailfotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

              Dat staat ook op mijn verlanglijstje ...

              Comment


              • #8
                Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

                Oorspronkelijk geplaatst door TwinTraveller Bekijk bericht
                Ik denk dat ik voor mijn vrouw een nieuwe sachoche ga kopen. Dan moet ik zo niet meer sleuren met mijn rugzak
                mss nog een gedacht mor dan moetek eerst nog een vrouw vinde
                Website: http://www.svisimaging.be

                Comment


                • #9
                  Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
                  mss nog een gedacht mor dan moetek eerst nog een vrouw vinde
                  Koop zo'n ding, dan komen ze vanzelf
                  Nikon D5100 + 18-105mm VR
                  Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

                    Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
                    Koop zo'n ding, dan komen ze vanzelf
                    das mss nog een gedacht

                    hopelijk zitten ze dan wel nie op dees forum want anders hemme ze het oek weer door natuurlijk
                    Website: http://www.svisimaging.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

                      Wow wat een fantastisch hebbedingetje!! Ik moet altijd met twee tassen sleuren, mijn sacoche en mijn fototoestel. Zoiets is wel handig en mooi!!! Helaas zal mijn baas dit niet op het budget willen zetten...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vrouwelijke fototassen... HAVEAROSA!

                        [Mod-LesC]Je weet toch dat we hier al een hele tijd zo'n "vrouwelijke fototas" draad hebben lopen? Zeker 'ns lezen:
                        http://forum.belgiumdigital.com/f36/...en-268148.html[/Mod]
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment

                        Working...
                        X