Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timer remote controller YONGNUO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Timer remote controller YONGNUO

    Ik kocht de Timer remote controller YONGNUO en plaatste de bijgeleverde battery.
    Het wijst ongeveer wat te doen, maar als er iemand toch nog even wil uitleg geven is dit welkom.
    Ik zal hem enkel gebruiken voor time lapse, en aangezien ik geen bal van de handleiding versta(waarschijnlijk is dit chinees) zo ik graag weten (in het kort) hoe je het instelt voor time lapse, zoals sec of minuten instellen.
    Ook graag hoe je het ding uit en inschakelt, ik krijg het niet in de standby of uit stand.
    Stom eigenlijk dat het niet in een europese taal, bv engels, bijgevoegd wordt.
    Imac en Canon... de max

  • #2
    Re: Timer remote controller YONGNUO

    Heb je een linkje naar een afbeelding ? Ik denk dat ik dezelfde zou kunnen hebben, en kan dan wel wat uitleg verschaffen.
    Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
    Ik kocht de Timer remote controller YONGNUO en plaatste de bijgeleverde battery.
    Het wijst ongeveer wat te doen, maar als er iemand toch nog even wil uitleg geven is dit welkom.
    Ik zal hem enkel gebruiken voor time lapse, en aangezien ik geen bal van de handleiding versta(waarschijnlijk is dit chinees) zo ik graag weten (in het kort) hoe je het instelt voor time lapse, zoals sec of minuten instellen.
    Ook graag hoe je het ding uit en inschakelt, ik krijg het niet in de standby of uit stand.
    Stom eigenlijk dat het niet in een europese taal, bv engels, bijgevoegd wordt.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Timer remote controller YONGNUO

      Deze is het
      Imac en Canon... de max

      Comment


      • #4
        Re: Timer remote controller YONGNUO

        Voor time lapse heb je eigenlijk maar een functie nodig :

        de mode knop blijven indrukken tot het icoontje onder int oplicht.
        Vervolgens het interval invoeren met behulp van de draaiknop opzij ( klikken om te selecteren en draaien om het interval in te voeren )
        Tenslotte op het geschikte moment op start/stop drukken

        Self gebruik je om een wachttijd in te voeren tot de timer automatisch zal afdrukken
        Frames bepaalt het max aantal frames ( 99 ) maar indien niet ingevuld blijft de timer afdrukken tot de geheugenkaart leeg is.
        Long gebruik je als je bulb wil toepassen
        tenslotte de afdrukkop is een schutter release die kan geblokkeerd worden in bulb/continu stand door het knopje te verschuiven
        lichtknop weet je wel zeker

        mvg
        A picture says more than a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Timer remote controller YONGNUO

          Als het dezelfde is als deze, (http://www.benl.ebay.be/itm/31036500...84.m1497.l2649), en op het eerste zicht is dat wel het geval, dan komt deze thread goed uit... volg ik ook


          Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
          Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

          Comment


          • #6
            Re: Timer remote controller YONGNUO

            En daar staat meteen ook de uitleg bij.
            Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
            Als het dezelfde is als deze, (http://www.benl.ebay.be/itm/31036500...84.m1497.l2649), en op het eerste zicht is dat wel het geval, dan komt deze thread goed uit... volg ik ook
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

            Comment


            • #7
              Re: Timer remote controller YONGNUO

              Ik heb deze : http://www.benl.ebay.be/itm/ws/eBayI...E:L:OC:BE:1123

              Bedieningsknoppen zijn anders, maar hetzelfde principe, zoals luc het beschreef.

              Ik vermoed dat je nu geholpen bent...
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #8
                Re: Timer remote controller YONGNUO

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                En daar staat meteen ook de uitleg bij.
                Had ik zelfs nog niet gezien.... tijd voor een nieuw brilletje
                Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

                Comment


                • #9
                  Re: Timer remote controller YONGNUO

                  Oké, vriendelijk bedankt voor de bereidwillige hulp, daar kan ik mee weg.
                  Morgen mee aan de slag.
                  Imac en Canon... de max

                  Comment


                  • #10
                    Re: Timer remote controller YONGNUO

                    Dank zij dit draadje heb ik nu ook een (goedkope ) Timer remote controller gevonden en besteld voor m'n 60 D. Is wel altijd een beetje oppassen voor het juiste aansluitplugje. Canon heeft de onhebbelijke gewoonte dit regelmatig, al naargelang het toestel, te wijzigen.
                    Dank aan iedereen.
                    Groetjes
                    Last edited by Guest17; 15 december 2011, 21:21.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Timer remote controller YONGNUO

                      Nog even melden dat het perfect werkt.
                      Dank aan allen voor de hulp en het meedenken.
                      Imac en Canon... de max

                      Comment


                      • #12
                        Re: Timer remote controller YONGNUO

                        We zullen onze factuur opsturen
                        Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

                        Comment

                        Working...
                        X