Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Standaard Timer remote controller YONGNUO

Ik kocht de Timer remote controller YONGNUO en plaatste de bijgeleverde battery.
    Het wijst ongeveer wat te doen, maar als er iemand toch nog even wil uitleg geven is dit welkom.
    Ik zal hem enkel gebruiken voor time lapse, en aangezien ik geen bal van de handleiding versta(waarschijnlijk is dit chinees) zo ik graag weten (in het kort) hoe je het instelt voor time lapse, zoals sec of minuten instellen.
    Ook graag hoe je het ding uit en inschakelt, ik krijg het niet in de standby of uit stand.
    Stom eigenlijk dat het niet in een europese taal, bv engels, bijgevoegd wordt.

Standaard Re: Timer remote controller YONGNUO

Heb je een linkje naar een afbeelding ? Ik denk dat ik dezelfde zou kunnen hebben, en kan dan wel wat uitleg verschaffen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
    Ik kocht de Timer remote controller YONGNUO en plaatste de bijgeleverde battery.
    Het wijst ongeveer wat te doen, maar als er iemand toch nog even wil uitleg geven is dit welkom.
    Ik zal hem enkel gebruiken voor time lapse, en aangezien ik geen bal van de handleiding versta(waarschijnlijk is dit chinees) zo ik graag weten (in het kort) hoe je het instelt voor time lapse, zoals sec of minuten instellen.
    Ook graag hoe je het ding uit en inschakelt, ik krijg het niet in de standby of uit stand.
    Stom eigenlijk dat het niet in een europese taal, bv engels, bijgevoegd wordt.

Voor time lapse heb je eigenlijk maar een functie nodig :

de mode knop blijven indrukken tot het icoontje onder int oplicht.
    Vervolgens het interval invoeren met behulp van de draaiknop opzij ( klikken om te selecteren en draaien om het interval in te voeren )
    Tenslotte op het geschikte moment op start/stop drukken

Self gebruik je om een wachttijd in te voeren tot de timer automatisch zal afdrukken
    Frames bepaalt het max aantal frames ( 99 ) maar indien niet ingevuld blijft de timer afdrukken tot de geheugenkaart leeg is.
    Long gebruik je als je bulb wil toepassen
    tenslotte de afdrukkop is een schutter release die kan geblokkeerd worden in bulb/continu stand door het knopje te verschuiven
    lichtknop weet je wel zeker

mvg
    A picture says more than a thousand words

Als het dezelfde is als deze, (http://www.benl.ebay.be/itm/31036500...84.m1497.l2649), en op het eerste zicht is dat wel het geval, dan komt deze thread goed uit... volg ik ook

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timon Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk niet lui, ik ben alleen erg goed in het niets doen ...

En daar staat meteen ook de uitleg bij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Excalibur Bekijk bericht
    Als het dezelfde is als deze, (http://www.benl.ebay.be/itm/31036500...84.m1497.l2649), en op het eerste zicht is dat wel het geval, dan komt deze thread goed uit... volg ik ook

Ik heb deze : http://www.benl.ebay.be/itm/ws/eBayI...E:L:OC:BE:1123

Bedieningsknoppen zijn anders, maar hetzelfde principe, zoals luc het beschreef.

Ik vermoed dat je nu geholpen bent...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
    En daar staat meteen ook de uitleg bij.
    Had ik zelfs nog niet gezien.... tijd voor een nieuw brilletje

Oké, vriendelijk bedankt voor de bereidwillige hulp, daar kan ik mee weg.
    Morgen mee aan de slag.

Dank zij dit draadje heb ik nu ook een (goedkope ) Timer remote controller gevonden en besteld voor m'n 60 D. Is wel altijd een beetje oppassen voor het juiste aansluitplugje. Canon heeft de onhebbelijke gewoonte dit regelmatig, al naargelang het toestel, te wijzigen.
    Dank aan iedereen.
    Groetjes
    Laatst gewijzigd door Guest17; 15 december 2011 om 21:21

Nog even melden dat het perfect werkt.
    Dank aan allen voor de hulp en het meedenken.

We zullen onze factuur opsturen

Regels voor berichten