Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Think Tank Photo Rotation 360

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Think Tank Photo Rotation 360

    Beste allemaal,

    Zoals door vele besproken en steeds weer gesprekstof doet opwaaien.
    Wat is nu de perfecte rugtas?

    Nu heb ik deze vraag voor mijzelf al redelijk beantwoord, en ik denk dat dit de Think Tank Photo rotation 360 is. Maar......
    Ik heb hem niet, en twijfel er over. Reden zijn hier wel voor aan te dragen.
    • Aanschafprijs € 279,00
    • Er kan geen Pro SLR met lens in de rotation buidel
    • 70-200 2.8f zou beter af zijn in losse houder.
    • beperking van hoeveelheid lenzen om mee te nemen.


    Maar de rugzak wordt ook niet aangeprezen als hutkoffer om alles in mee te sjouwen, eerder als een compacte handig in gebruik rugzak.
    Nu zou ik deze tas willen uitproberen voor ik daadwerkelijk overga te aankoop, maar dat gaat hellaas niet.

    Wat mij zelf aanspreekt is dat Think Tank (zo ik het beoordeel) degelijke doordachte producten maakt, en dat je bij deze tas je camera niet meer rond je nek hangt tijdens het lopen maar aan de schouderbanden. en dat hij bovendien niet al te groot is, tenslotte als ik er op uit trek dan heb ik mijn spullen niet in de tas zitten.
    Wat moet er mee in de tas:
    Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, 14-24 2.8, SB800, 70-200 2.8 (maar deze kan ook in losse riemhouder, en enekele andere (kleine) spullen die handig kunnen zijn.

    Heeft iemmand deze tas of er ervaring mee, dan hoor ik dit graag. En zeker ook je ervaring met Think Tank Photo, als het gaat om de kwaliteit ervan.

    Groeten,
    Marijn



    Last edited by Marijn73; 30 mei 2009, 00:16.
    Om het licht te zien moet je het berijpen.
    Maar om het licht te berijpen met je het zien.
Working...
X