Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tenba fulton v2 16l backpack

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tenba fulton v2 16l backpack

    Hoi,
    Ik ben op zoek naar een nieuwe cameratas. Ik heb mijn oog laten vallen op de "TENBA FULTON V2 16L BACKPACK TAN/OLIVE". Enige vereiste is dat hij mijn d7500 + tamron sp 150-600mm gemonteerd kan in opbergen. Iemand ervaring mee?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Tenba fulton v2 16l backpack

    Vrees dat dit niet gaat lukken.
    Op hun website staat een promofilmpje en daarin zeggen ze,dat er een DSLR met 70-200 mm in past.
    Op een afbeellding zie je er een Canon 70-200 met body in zitten.
    Een Canon 70-200 is ongeveer 200 mm,een body 70-80 mm.Totaal 270 mm.
    Je Tamron 150-600 is al 260 mm lang.Met een body erop 330 mm.
    Dat zal te lang zijn,vrees ik.

    Comment


    • #3
      Re: Tenba fulton v2 16l backpack

      Oorspronkelijk geplaatst door flyerken Bekijk bericht
      Hoi,
      Ik ben op zoek naar een nieuwe cameratas. Ik heb mijn oog laten vallen op de "TENBA FULTON V2 16L BACKPACK TAN/OLIVE". Enige vereiste is dat hij mijn d7500 + tamron sp 150-600mm gemonteerd kan in opbergen. Iemand ervaring mee?

      Alvast bedankt
      Bij aanschaf van een tas altijd naar de winkel gaan met je spullen en daar een passende tas kiezen. Dat doe je toch ook bij aankoop van een paar schoenen.

      Comment


      • #4
        Re: Tenba fulton v2 16l backpack

        Ik een Nikon D850 met 200-500, dus qua lengte eigenlijk geen verschil met de Tamron 150-600.
        Ik heb 2 fototassen van Think Tank:
        - De TT Street Walker V2.0 : https://www.kamera-express.be/think-...et-walker-v2-0
        - De TT Essentials: https://www.kamera-express.be/think-...ort-essentials

        In de Streetwalker kan de voornoemde combinatie er juist gepast in; ideaal wanneer je een lichte en compacte tas wilt. Daarnaast kunnen er nog enkele kleine spullen en een lensje bij.
        In de Essential heb je veel meer ruimte; daar kan je behoorlijk wat in kwijt.

        Think Tank fototassen zijn een referentie: doordacht ontworpen en degelijk afgewerkt. Na jaren LowePro ben ik overgestapt, en nooit beklaagd.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Tenba fulton v2 16l backpack

          Late to the party, maar ik heb dezelfde Tenba Fulton v2 16l.
          Volgens mij gaat hetgeen je opsomt er niet inpassen.

          Bij mij:
          X-T3 zonder grip (de zak is niet zo diep)
          16-55
          23 1.4
          50-140 (zonder tripod mount)
          Flash

          En dan is het camera-vak volledig vol.

          Zeer goede rugzak om licht bepakt rond te wandelen.
          Alleen... meer dan hetgeen hierboven is echt uit den boze.
          Dan zou ik meer naar één van de Think Tank Street Walkers neigen (dat was mijn eerste keuze, en op het laatste heb ik dan toch de Fulton gekozen omdat hij minder fototas uitziet).
          | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Sony Xperia 5 III | There are days where the act of seeing appears to be true happiness.

          Comment

          Working...
          X