Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tas voor D50+18-70mm lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tas voor D50+18-70mm lens

    Beste,

    Wat is een goede tas voor een D50 en 18-70mm lens in te stoppen? Er moet niet veel meer in hoor. Misschien een lensdop en een klein compactje ofzo.

    Ik heb al eens op het web gekeken maar ik heb het moeilijk om de grote in te schatten.

    Iemand van jullie misschien enkele aanraders?

    ps: het moet niet te duur zijn 50€ max ofzo

    Bedankt,
    Wouter
    Nikon D90 + 18-70 + 70-300VR + 50mm 1.8 + Sigma 10-20 + SB24 + SB400

  • #2
    Re: tas voor D50+18-70mm lens

    hallo :

    heb zelf de Lowepro Topload 70 aw
    maar bestaat ook in 65 aw en is denk ik iets rond de 50 euro
    handig om snel je toestel te kunnen nemen en wegstoppen

    tlz 1 of tlz 2 lijken ook wel gelijkaardig te zijn, maar die ken ik niet

    gtx

    of dit ?
    De tas is als nieuw, ik doe ze weg omdat mijn 1D m2 en mijn 70-200 er niet in kan. Hij is wel goed geschikt voor een body met breedhoeklens en een flits maar daar heb ik hem niet voor nodig. Ik heb hem nieuw gekocht voor 69€ voor 45€ mag hij weg Of voorstel met ruil van andere tas, we zien dan wel. MVG
    Last edited by internethuman; 16 mei 2006, 18:07.
    BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
    It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

    Comment


    • #3
      Re: tas voor D50+18-70mm lens

      Ik heb de Lowepro TLZ 2 en die is groot genoeg. Ik raad je aan om in een plaatselijke fotozaak eens te kijken naar de fototassen. Zo zie je meteen al heel wat meer.

      Grtz
      Nikon D50

      Comment


      • #4
        Re: tas voor D50+18-70mm lens

        Extra tip :
        Als een DSLR koopt, ga je normaal gezien nog een pak materiaal en lenzen bijkopen. Je kan er dus aan denken om meteen wat groter te kopen.
        Want ik vrees dat je snel uit je tasje gaat groeien en dan is het eigenlijk weggesmeten geld.

        Ik heb in de tijd een Lowepro Nova3 gekocht. Maar die wordt ook al aan de kleine kant.

        Comment

        Working...
        X