Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tamrac of Lowerpro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tamrac of Lowerpro

    Ik wil een rugzak kopen die je niet telkens je er iets uit nodig hebt moet af doen,daarom dacht ik aan de "Tamrac Velocity" reeks,of de "Lowerpro sling shot" heeft iemand ervaring met deze zakken,welke is meest confortabel te dragen ?
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

  • #2
    Re: Tamrac of Lowerpro

    De Velocity is een uitstekende tas. Helaas is zelfs de grootste versie niet echt geschikt als je wat groter materiaal hebt (1-reeks body met 70-200/2.8 bijvoorbeeld).
    Die Sling Bags van Lowepro zijn volgens mij vrij nieuw. Ze spreken mij eerlijk gezegd ook wel aan als alternatief voor een rugzak op die momenten dat ik een beperkte set wil meenemen.
    Pieter
    --
    Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

    Comment


    • #3
      Re: Tamrac of Lowerpro

      Mijn D70 incl 70-200 past goed in de Velocity 9, breedte en hoogte ruim over, diepte gaat, volgens mij past een 1-reeks ook nog wel hoor.
      In mijn tas zit tegenwoordig een D70 met 70-200 een losse SB800 en een Tamron 28-75 met wat kaartjes en batterijen zit hij wel goed vol maar ik sleep ten minste niet een hele grote rugzak mee.
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

      Comment

      Working...
      X