Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Statief voor Sony HX-300 gezocht?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Statief voor Sony HX-300 gezocht?

    Hallo,

    Heb mijn HX300 aangekregen, en was op zoek naar een afstandsbediening en een statief. Nu had ik eens in de sony store gekeken, en zag daar een statief staan inclusief remote: (sony website), maar nu kan ik die nergens te koop vinden.

    Of kan ik beter apart kopen, en zo ja, wat zijn dan eventueel mogelijkheden? (op de pricewatch van tweakers vind ik hem niet, en op amazon.co.uk kost die remote al bijna zoveel als deze bovenstaande combinatie)

  • #2
    Re: Statief voor Sony HX-300 gezocht?

    Waarom bestel je niet gewoon via je eigen link van Sony? Hij is op voorraad en zo te bestellen!
    Ook naar garantie toe en dergelijke hoef je je geen zorgen te maken, waar je ook koopt, je hebt overal een binnenbreng punt.

    Er komen ook geen verzendkosten bij dus...ik zie niet veel reden om hem zo niet te kopen :-)

    Comment


    • #3
      Re: Statief voor Sony HX-300 gezocht?

      Eigenlijk uit ondervinding/gewoonte denk ik steeds dat de eigen shops meestal een pak duurder zijn.

      Bij Amazon.co.uk staat ie £99,99 + verzendkosten is het +- €128, wat €1 minder is dan de sony shop. Had gehoopt dat er alternatieven zijn die evengoed zijn, doch een stukje goedkoper.

      Comment

      Working...
      X