Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silvercrest "Gorillapod" van Lidl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Silvercrest "Gorillapod" van Lidl

    Een collega had een paar weken terug tijdens een actie twee flexibele tripods gekocht, genre gorillapod, maar dan veel goedkoper : 7,99 euro.

    De tweede had hij gekocht voor iemand anders, maar die moet die nu niet hebben, dus vroeg hij aan mij of ik er iets kon mee doen. Het interesseert me wel, zeker omdat ik de echte gorillapod te duur vind (rond de 40 euro).

    Iemand die er ook één van Lidl gekocht heeft en is het ondanks de lage prijs toch geen rommel ? Het doosje is nog niet open geweest, is nog niet gebruikt.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Silvercrest "Gorillapod" van Lidl

    Ik heb me voorgenomen nooit meer iets van Silvercrest te kopen, hoe goedkoop ook, er is altijd wat mee.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Silvercrest "Gorillapod" van Lidl

      Zo'n dingen kunnen teleurstellen, maar ook niet... Voor die 8 euro kan je misschien niet sukkelen en het kan een leuk gadget zijn (zolang het meegaat)... Maar ik zou er zeker niks te duur aan hangen zonder dat je in de buurt ben om het eventueel op te vangen als het misgaat... Anders zou je wel eens heel hard kunnen sukkelen voor die 8 euro
      R0b!n
      PORTFOLIO

      Comment


      • #4
        Re: Silvercrest "Gorillapod" van Lidl

        Het al er van af hangen wat je ermee wil doen veronderstel ik. Is het ding stabiel genoeg om je camera erop te zetten, of is het enkel voor je GSM.

        Er zijn ook goedkopere versies van de Gorillapod, om en bij de 20€, maar ook op deze zou ik geen zware combinaties zetten om eerlijk te zijn.

        Comment

        Working...
        X