Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoudertas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schoudertas

    Hello,

    Ik zou graag eens een schoudertas willen kopen, alleen weet ik natuurlijk niet welke. Iemand die me kan helpen?

    Ik heb volgend gerief:
    -canon eos 400d
    -batterijgrip
    -18-55mm kitlens
    -70/200mm F/4 L USM

  • #2
    Re: Schoudertas

    Dat is een vraag waar jij alleen een antwoord op weet.
    De aankoop van een tas is iets heel persoonlijks.
    Ga naar de winkel met uw gerief past het erin? Zit de tas goed aan de schouder?

    Succes
    CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

    Comment


    • #3
      Re: Schoudertas

      misschien nog wat wat je je kan afvragen voor je vertrekt:
      schoudertas
      slingshot
      rugzak
      ...
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

      **=ol

      Comment


      • #4
        Re: Schoudertas

        Gebruik zelf een Lowepro Stealth Reporter schoudertas; maar ik heb wel de draagriem vervangen omdat deze wat gemakkelijk van mijn schouder gleed. Na een dagje rondlopen begint je schouder wel serieus te protesteren en bij het bukken komt de tas gemakkelijk naar voren. Dus zeker niet de grootste kopen ! Indien veel materiaal toch beter opteren voor een rugzak. Voordeel van een schoudertas is wel dat je snel bij je materiaal kunt en gemakkelijk om door enge ruimtes te gaan.

        .
        α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
        Flickr____No place to be

        Comment


        • #5
          Re: Schoudertas

          Wat is van belang bij aanschaf van een tas. Dat kan voor iedereen anders zijn. Een lijstje van zaken om op te letten:

          Alles moet er in passen. Is er ruimte voor een regenjas, flesje drinken, boek, computer, etc.
          Je moet er op kunnen staan, want dan kun je bij manifestaties over anderen heen fotograferen.
          Is de tas anti statisch?
          De tas moet regendicht, of waterdicht zijn?
          De tas moet niet opvallend zijn. Een camera merk is uit den boze. Mag er niet uitzien als cameratas.
          Is de tas veilig zijn bij een wandeling, met meer riemen zit de tas vast aan je lijf. Heb je je handen vrij.
          Heeft de rugzak een draadstalen net tegen diefstal van buitenaf, of een andere beveiliging.
          Heeft de tas een aparte regenhoes?
          Kunnen de vakken in de tas versteld worden?
          Mag de tas mee het vliegtuig in? Elke vliegtuig maatschappij heeft een andere norm.
          Is de tas shockproof?
          Wat is het gewicht van de tas?
          Wil je een heuptas, een schoudertas, een rugzak met een band over één schouder (slingback - snuittas) of een rugzak?
          Wat kost de tas?

          Enkele antwoorden in m'n vakantie tips (met camera) publicatie op m'n website
          Er zijn geen antwoorden, alleen keuzes: http://www.hansbraakhuis.nl/

          Comment


          • #6
            Re: Schoudertas

            Allé, ik ben vandaag naar Fotokonijnenberg geweest en het is uiteindelijk de LowePro Stealth Reporter D300 geworden.

            Comment

            Working...
            X