Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

    Besten,

    Ik zou graag beginnen met modelfotografie. Ik ben op zoek nr een redelijk goedkope formule nr belichting.
    De belichting moet sterk genoeg zijn om een volledig (naakt)model te kunnen belichten.

    Ik heb al een SB-600 (die ik tot nu toe nog niet veel heb gebruikt).
    1e vraag : kan deze daarvoor ingezet? is die sterk genoeg?
    2e vraag : Dan zou ik die op een statief + paraplu of softbox zetten.
    Kunnen jullie me één aanraden?

    Ik ga ook een manfrotto statief kopen dus misschien is dan een speciale kop + paraplu voldoende ?

    Ik ben duidelijk een leek op dit gebied dus graag antwoord van de pro's hier.
    bedankt

  • #2
    Re: SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

    Ik heb de SB-600, en die is sterk genoeg om mijn volledig kot te doen oplichten, dus een vrouwelichaam zou ook nog net moeten lukken

    Ik zoek momenteel ook een oplossing om mijn huidig statief te kunnen combineren met mijn sb-600 en een paraplu!

    Comment


    • #3
      Re: SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

      ik gebruik die vooral met slave
      klik

      Comment


      • #4
        Re: SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

        Oorspronkelijk geplaatst door Curaby
        Ik heb de SB-600, en die is sterk genoeg om mijn volledig kot te doen oplichten, dus een vrouwelichaam zou ook nog net moeten lukken

        Ik zoek momenteel ook een oplossing om mijn huidig statief te kunnen combineren met mijn sb-600 en een paraplu!
        Is dit iets?

        link
        Gegroet Auke
        Nikon en wat toebehoren

        http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

        Comment


        • #5
          Re: SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

          Oorspronkelijk geplaatst door elsadeb