Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

    ik ben al een tijdje op zoek naar een zo compact mogelijke rugzak ,waar er toch plaats is voor verschillende objectieven en een camera ,schietensklaar ,ik heb oa kwa objectieven die er zeker in moeten een canon 70-200 2.8 L is usm ,macro sigma 150 mm 2.8 en een 18-200 mm van sigma ,+ mijn camera canon 50D ,ook wat plaats voor enkele filters en draadontspanner ,ook graag aan de buitenkant de mogelijkheid om een statief aan te bevestigen ,
    nu heb ik zo een rugzak met een aparte plaats voor camera en enkele lenzen ,maar deze zak is meer rugzak dan foto tas ,dus veel te groot en te omslachtig om mee op stap te gaan of op reis mee te nemen,voor wie" shoot" geeft ,staat er ook een op het laatste blad (laatste nummer )en die zegt me wel iets,maar ik vind hem niet terug op hun site (case logic)
    het zou leuk zijn moest iemand mij daar kunnen bij helpen .
    hartelijk dank Patrick

  • #2
    Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen


    Probeer bovenstaande eens, misschien helpt het je zo wel een keuze te maken.

    Niet nagekeken uit welke regio je bent maar anders een bezoekje brengen een de mannen van Art&Craft die dat voor jou perfect gaan kunnen zeggen welke rugzak aan je behoeften voldoet. Ze hebben mij (en anderen) reeds perfect kunnen helpen.

    Comment


    • #3
      Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

      Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
      http://bagfinder1.lowepro.com/intl/choose-profile/id/2
      Probeer bovenstaande eens, misschien helpt het je zo wel een keuze te maken.

      Niet nagekeken uit welke regio je bent maar anders een bezoekje brengen een de mannen van Art&Craft die dat voor jou perfect gaan kunnen zeggen welke rugzak aan je behoeften voldoet. Ze hebben mij (en anderen) reeds perfect kunnen helpen.
      hey dank ,ik denk dat dit al in de goede richting gaat ,volgens ik zie ligt Art&Craft in mariakerke ,eigenlijk is dat maar een klein halfuurtje van mij vandaan ,dit zou tedoen zijn om eens naar daar te gaan
      dank voor je tip

      Comment


      • #4
        Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

        Opletten met die bagfinder, want perfect is dat niet ...

        Kijk eens naar de Lowepro Pro Runner 200 AW, 300AW, 350 AW en 450 AW zou ik zeggen. Daar zit er wel eentje tussen dat aan jouw vereisten zou moeten voldoen . De 300 AW is het huidige equivalent van de vroeger nogal populaire Mini Trekker.



        Een Vertex zou ook kunnen maar die hebben geen echt praktische ruimte vooraan, alleen voor die filters enz.
        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

        Comment


        • #5
          Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

          Ik heb de Lowepro minitrekker AW : 1 camera +70-300 4.5, 1*80-200 f2.8, 3 overige lenzen en een flits. Daarnaast voldoende ruimte voor allerlei accessoires + specifieke bevestiging voor statief.

          (en als ik afga op wat jorisvdb zegt, zou die nu vervangen zijn door de 300 AW)

          Comment


          • #6
            Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

            Dat heb ik gehoord van Lowepro, bij monde van Tim Sadler (Lowepro UK) in een filmpje op YouTube .

            Op de pagina van Lowepro op Facebook heb ik dat ook eens aangeraden aan iemand en degene die achter 'Lowepro' zit was het er toen mee eens.

            Ohja, de Lowepro Flipside 400 AW is ook erg goed (en comfortabel). Handig met die opening aan je rug - als het ergens echt vuil of serieus nat is doe je gewoon de AW-cover erover en leg je 'm op de grond, dan kan je eraan zonder je rug vuil of nat wordt .
            Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

            Comment


            • #7
              Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

              Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
              Opletten met die bagfinder, want perfect is dat niet ...

              Kijk eens naar de Lowepro Pro Runner 200 AW, 300AW, 350 AW en 450 AW zou ik zeggen. Daar zit er wel eentje tussen dat aan jouw vereisten zou moeten voldoen . De 300 AW is het huidige equivalent van de vroeger nogal populaire Mini Trekker.



              Een Vertex zou ook kunnen maar die hebben geen echt praktische ruimte vooraan, alleen voor die filters enz.
              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
              Ik heb de Lowepro minitrekker AW : 1 camera +70-300 4.5, 1*80-200 f2.8, 3 overige lenzen en een flits. Daarnaast voldoende ruimte voor allerlei accessoires + specifieke bevestiging voor statief.

              (en als ik afga op wat jorisvdb zegt, zou die nu vervangen zijn door de 300 AW)
              dank voor jullie tips ,die lowepro lijkt mij wel wat ,ik heb een verkooppunt gevonden hier een 15 km vandaan ,ik zal daar eens contact mee opnemen ,voor zoiets vind ik dat je beter rechtstreeks naar een winkel gaat dan een online aankoop ,dan kun je zoiets perfect op maat kopen

              Comment


              • #8
                Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

                Nog een tip ('t andere noem ik een suggestie)...koop liever te groot .
                Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                Comment


                • #9
                  Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

                  Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                  Nog een tip ('t andere noem ik een suggestie)...koop liever te groot .
                  ja klopt wel helemaal want in de fotografie stopt het nooit !!
                  maar hij moet nog handig blijven ook hč
                  nogmaals dank

                  Comment


                  • #10
                    Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

                    Bij mij lag er een Lowepro pro runner 300 AW onder de kerstboom, een ruime fotorugzak, maar misschien wel iets te groot voor wat jij zoekt... Bij mij zit er een EOS 400D, 70-200f/4, canon 100mm macro, sigma 18-200, flitser, extra ballhead, doppen, kaartjes, ... in en er is nog plaats voor een 4-tal extra objectieven (met wat creativiteit vorige week nog plaats gevonden voor 6 blikjes drinken). Statief kan bevestigd worden.
                    www.elwee.net

                    Comment


                    • #11
                      Re: rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

                      Ik ben behoorlijk tevreden over de Slingshot. Je geraakt snel aan je spullen zonder dat je hem van je rug moet nemen.

                      Maar, je ziet ze regelmatig te koop staan in tweedehands, dus toch eerst eens goed proberen voor je die koopt...

                      Comment


                      • #12
                        Re: rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

                        Probleem bij de Slingshot is dat je die ene strap hebt. Als je wat gewicht hebt, wil je daarmee noch je rug, noch je schouders belasten - een zware ballast moet je op je heupen dragen. Vandaar dat je beter een rugzak koopt met een heupriem ('waist belt') - 't is misschien niet zo fashionable () maar het is een stuk beter voor je rug en schouders .
                        Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

                        Comment


                        • #13
                          Re: rugzak om mijn fotomateriaal vielig op te bergen

                          Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk bericht
                          Ohja, de Lowepro Flipside 400 AW is ook erg goed (en comfortabel). Handig met die opening aan je rug - als het ergens echt vuil of serieus nat is doe je gewoon de AW-cover erover en leg je 'm op de grond, dan kan je eraan zonder je rug vuil of nat wordt .
                          Inderdaad, dit is echt confortabel én veilig tussen de menigte (sluiting aan rugzijde)
                          Ik gebruik de Flipside400 AW naast een Microtrekker 200; hangt af met (relatief) veel of heel weinig stuff.

                          Comment


                          • #14
                            Re: rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

                            ik weet niet hoe ver het voor je is, maar bij http://www.fotobastiaens.com/ hebben ze leuke prijzen voor LowerPro. Ik kocht er deze week een Nova 200AW
                            Canon 400D, EFS 18-55, EFS 55-250 IS, 430EX II

                            Comment


                            • #15
                              Re: rugzak om mijn fotomateriaal veilig op te bergen

                              Oorspronkelijk geplaatst door jan1963 Bekijk bericht
                              ik weet niet hoe ver het voor je is, maar bij http://www.fotobastiaens.com/ hebben ze leuke prijzen voor LowerPro. Ik kocht er deze week een Nova 200AW
                              ik zie dat het de kanten is van st-niklaas ,ik ben van de streek van Brugge ,is eigenlijk wel een beetje ver ,ik moet wel zeggen dat ik al het meeste materiaal dat ik bezit allemaal van uit deze streek komt ,bij gelegenheid breng ik dat dan mee ,maar nu zou ik speciaal naar daar moeten gaan ,
                              de beste winkels van fotografie zitten toch allemaal lans daar hoor
                              dank voor de goeie tips en reacties

                              Comment

                              Working...
                              X