Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ringflitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ringflitser

    Iemand die weet welke Ringflitser hier gebruikt wordt?





    Ik ben opzoek naar een degelijke, die op mijn canon met 50mm 1.2 lens past!

    Hensel schijnt hele goeie te maken?

    Hij is enkel voor modellen te fotograferen, dus geen macro!

    Moderator Note: plaats enkel foto's zichtbaar die je zelf genomen hebt - foto werd achter een link geplaatst
    Last edited by zunoel; 12 september 2012, 18:29.
    "http://Kevin-V.com
    [SIZ

  • #2
    Re: Ringflitser

    Rayflash gebruik ik, zeer content van en je kan hem gebruiken met je flitser.
    Ik denk niet dat er zeer veel verschil zal zijn met professionele zoals deze.

    Comment


    • #3
      Re: Ringflitser

      Oorspronkelijk geplaatst door kevinva Bekijk bericht
      Iemand die weet welke Ringflitser hier gebruikt wordt?


      [gestolen]http://www.vinn.be/wp-content/uploads/2012/08/bojeploeg.jpg[/gestolen]


      Ik ben opzoek naar een degelijke, die op mijn canon met 50mm 1.2 lens past!

      Hensel schijnt hele goeie te maken?

      Hij is enkel voor modellen te fotograferen, dus geen macro!
      Vraag het aan de fotograaf zelf of vraag het eens aan Aliye van Pijkeren die de foto heeft genomen.


      Plaats nooit foto's die jij niet heb genomen en zeker al niet stelen zoals jij hebt gedaan met de foto op je eigen site te plaatsen
      Never resist temptation or it could go away...
      Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

      Comment


      • #4
        Re: Ringflitser

        Oorspronkelijk geplaatst door henri108 Bekijk bericht
        Rayflash gebruik ik, zeer content van en je kan hem gebruiken met je flitser.
        Ik denk niet dat er zeer veel verschil zal zijn met professionele zoals deze.
        LOL, een Rayflash van 2400 Ws


        Bovenstaande lijkt me de Profoto 2400 Ws ringflash met softlight reflector.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Ringflitser

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          LOL, een Rayflash van 2400 Ws


          Bovenstaande lijkt me de Profoto 2400 Ws ringflash met softlight reflector.
          Bij rayflashes is het de flitser erachter dat de power geeft, dus 2400 Ws is idd onmogelijk, maar is dat wat je wil met een ringflitser? Ik gebruik die van mij enkel op 1/32 - 1/4 max op mijn sb 900, dit op een afstand van 1-3 meter. Bij die afstanden heb je geen 2400 Ws nodig en modellen vinden dat ook niet echt prettig denk ik .

          Comment

          Working...
          X