Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Phottix Remote voor Nikon D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Phottix Remote voor Nikon D300

    ik heb net mijn yongnuo voor mij nikon D300 gekregen (in minder dan een week van hong kong naar belgie) en het werkt SUPER !!
    Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
    Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

    Comment


    • #17
      Re: Phottix Remote voor Nikon D300

      Ben benieuwd, heb er zojuist ook eentje besteld.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #18
        Re: Phottix Remote voor Nikon D300

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Ben benieuwd, heb er zojuist ook eentje besteld.

        Groetjes,
        Pol.
        Pol,
        Welke de Phottix of de yongnuo.

        Comment


        • #19
          Re: Phottix Remote voor Nikon D300

          Oorspronkelijk geplaatst door Elmo60 Bekijk bericht
          Pol,
          Welke de Phottix of de yongnuo.
          De yongnuo. 14;95€


          Groetjes,
          pol.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: Phottix Remote voor Nikon D300

            Oorspronkelijk geplaatst door Ion Bekijk bericht
            Mijne gekocht ook bij Etefore, werkt perfect, snelle verzending en goed verpakt.
            Geen idee hoe lang het zal meegaan, maar voorlopig doet ie het prima.

            Voor dat geld vind ik het het proberen waard.
            Zelfde ervaring met etefore, phottix werkt nu toch al 6 maand. Gebruik deze op 40d en 1D markIII maar is volgens mij zelfde toestelletje.

            Past perfect op flitsschoen en kan ook zonder afstandsbediening gebruikt worden.

            Doet hetzelfde als dure merkproducten voor fractie van de prijs.
            We all go a little mad sometimes. Haven't you?
            Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

            Comment


            • #21
              Re: Phottix Remote voor Nikon D300

              Ondertussen is mijn Yongnuo binnen. Werkt perfect met en zonder afstandsbediening en is nog goedkoop ook ivm ... Voor deze keer wil ik wel een uitzondering maken.

              Groetjes,
              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #22
                Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                Een groot voordeel volgens mij van deYongonu tov de Phottix is dat de ontvanger een vrij lange verbindingsdraad met de camera heeft. Hiermee kan je hem tevens in de hand houden en heb je een ruime speling met je camera.

                Groetjes,
                Pol.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • #23
                  Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  Een groot voordeel volgens mij van deYongonu tov de Phottix is dat de ontvanger een vrij lange verbindingsdraad met de camera heeft. Hiermee kan je hem tevens in de hand houden en heb je een ruime speling met je camera.

                  Groetjes,
                  Pol.
                  dat is correct, dat vind ik ook enorm handig. En ook het feit dat hij past op het flitsvoetje.
                  Ik ben allesinds blij met mijn aankoop en de perfecte levering
                  Nikon D300 + MB-D10 ~ SB900 ~Tamron 17-50 F2:8 ~ AF-S Nikkor 18-200 1:3,5 - 5,6G VR ~ Sigma 70-200 F2.8 II
                  Lowepro Computrekker AW ~ Pro 65 AW

                  Comment


                  • #24
                    Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                    Ik heb mijn Yongnuo ook binnen en ben er zeer tevreden van, ik ben verschoten van de degelijke bouw, dit had ik voor dit geld eigenlijk niet verwacht.

                    Ik vind het ook fantastisch dat je de ontvanger ook zonder batterij kan gebruiken als een draadontspanner
                    Je hebt de batterij enkel nodig om met de draadloze afstandsbediening te werken.

                    Ik denk dat ik de timer afstandsbediening (43,5 $) van hun ook ga bestellen
                    Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

                    Comment


                    • #25
                      Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                      Oorspronkelijk geplaatst door GeFke Bekijk bericht
                      Ik heb mijn Yongnuo ook binnen en ben er zeer tevreden van, ik ben verschoten van de degelijke bouw, dit had ik voor dit geld eigenlijk niet verwacht.

                      Ik vind het ook fantastisch dat je de ontvanger ook zonder batterij kan gebruiken als een draadontspanner
                      Je hebt de batterij enkel nodig om met de draadloze afstandsbediening te werken.

                      Ik denk dat ik de timer afstandsbediening (43,5 $) van hun ook ga bestellen
                      De gewone remote werkt toch ook in samenwerking met de timer van je camera. Wat is de meerwaarde van deze timer afstandsbediening ?
                      Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #26
                        Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                        Ik zou zeggen voor het fotograferen van bv star-trails, maar het was me totaal ontgaan dat die timer-functie in de D300 zit ingebouwd (nog niet gebruikt, maar in het begin wel ooit tegengekomen) en op jouw manier had ik het nog niet bekeken
                        Alweer wat centen gespaard thanx
                        Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

                        Comment


                        • #27
                          Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                          Ik heb sinds een paar dagen een Phottix Cleon N8 voor mijn Nikon D300. Er lijkt echter wat vreemds mee aan de hand.

                          Wanneer ik de connector aansluit op mijn toestel, gedraagt het toestel zich alsof de ontspanknop constant half wordt ingedrukt;
                          - Bij het aansluiten auto-focussed de camera één maal (wanneer in S modus), of blijft de camera auto-focussen (wanneer in C modus).
                          - De foto's die gemaakt zijn, zijn niet te bekijken
                          - Het menu is niet te benaderen
                          - etc.

                          Auto-focussen middels de ontspanknop op de Phottix werkt niet. Een foto nemen echter wel (door de ontspanknop geheel in de drukken)!

                          Herkent iemand dit? Of heb ik een foute productie?
                          Niek Brunninkhuis
                          Fotografiebureau PHOTO40

                          Comment


                          • #28
                            Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                            Oorspronkelijk geplaatst door unyc01 Bekijk bericht
                            Auto-focussen middels de ontspanknop op de Phottix werkt niet. Een foto nemen echter wel (door de ontspanknop geheel in de drukken)!

                            Herkent iemand dit? Of heb ik een foute productie?
                            yep, heb dat ook ooit eens gehad met een afstandsbediening... bleek een fout in de kabel te zijn, gewoon aan de fabrikant melden en ze sturen je een nieuw, ze zijn veel te bang om een slechte feedback te krijgen...
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                              Hoi
                              ook ik heb de afstandbediening Phottix, gekocht via e-bay bij Etefore (HKsupplies).
                              Afgelopen dinsdag binnengekregen, vrij snel geleverd (1,5 week).
                              Ik gebruik 'm op mijn 40D, die op dit moment een probleempje heeft met z'n eigen afdrukknopje. Unit moet vervangen worden.
                              Met de Phottix werkt mijn cam gelukkig perfect, zowel op draadloos als bedraad.
                              De 2 sec timer vind ik wel handig.
                              Ik hoef mijn camera dan niet in te stellen én ik kan mijn afstandbediening nog even snel uit het zicht brengen.
                              Dus tot nu toe tevreden, we zien wel voor hoelang...
                              Groet
                              Adrie

                              Comment


                              • #30
                                Re: Phottix Remote voor Nikon D300

                                Ik heb een gelijkaardige afstandbediening gekocht voor mijn D300 mijn vraag is alleen of je op je toestel zelf nog ergens iets moet instellen dat je met een afstandsbediening werkt? Omdat ik alles op aangesloten had maar het niet werkt?? Heb mijn handleiding al onderste boven gekeken van mijn toestel maar vind er niet direct iets van terug. Of ik moet er telkens weer overkijken.
                                Alvast bedankt voor de reacties.

                                Groetjes

                                M-R

                                Comment

                                Working...
                                X